Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 252490

Kako predškolski psiholozi koriste računalo u svom radu ?


Sindik, Joško
Kako predškolski psiholozi koriste računalo u svom radu ? // Sažeci 1. hrvatskog kongresa primijenjene psihologije / Ljiljana Pačić-Turk (ur.).
Zagreb: Hrvatska psihološka komora, 2006. (predavanje, nije recenziran, sažetak, stručni)


CROSBI ID: 252490 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Kako predškolski psiholozi koriste računalo u svom radu ?
(How pre-school psychologists use computer in their work?)

Autori
Sindik, Joško

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, stručni

Izvornik
Sažeci 1. hrvatskog kongresa primijenjene psihologije / Ljiljana Pačić-Turk - Zagreb : Hrvatska psihološka komora, 2006

Skup
1. hrvatski kongres primijenjene psihologije

Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 04.2006

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Nije recenziran

Ključne riječi
računalo; predškolski; psiholog; načini
(computer; pre-school; psychologist; methods)

Sažetak
Uloga predškolskog psihologa je dominantno preventivna. Poslovi i radne zadaće predškolskog psihologa obuhvaćaju velik broj međusobno vrlo različitih radnih zadataka, vezanih uz veći broj različitih radnih struktura u dječjem vrtiću, uz neizostavne zadaće vezane uz samu predškolsku djecu. Upotreba računala je nedvojbeno unaprijedila, ubrzala, i višestruko učinila kvalitetnijim rad u mnogim područjima ljudske djelatnosti u posljednjih pedesetak godina, pa nema razloga vjerovanju da je posao psihologa u dječjem vrtiću izuzetak. Cilj istraživanja bilo je razmatranje nekih karakteristika korištenja računala u poslu predškolskih psihologa. Ispitano je ukupno 28 predškolskih psihologa s područja Zagreba i Zagrebačke županije, 27 ženskog i 1 muškog spola, a primijenjen je anketni upitnik nazvan je radnim naslovom Upitnik Cyberpsy od ukupno od 12 pitanja (71 varijable). Na temelju dobivenih rezultata, izgleda opravdano pretpostaviti da računalo olakšava rad psihologu, i da mu omogućuje kvalitetniji i opsežniji rad u različitim područjima njegova djelovanja, korištenje više metoda rada, ali i češći osjećaj osobne i stručne kompetencije. Zato je u budućnosti potrebno poticati razvoj vještina korištenja računala uopće, a posebno specifičnih načina uporabe računala u radu predškolskog psihologa.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Psihologija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Filozofski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Joško Sindik (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Sindik, Joško
Kako predškolski psiholozi koriste računalo u svom radu ? // Sažeci 1. hrvatskog kongresa primijenjene psihologije / Ljiljana Pačić-Turk (ur.).
Zagreb: Hrvatska psihološka komora, 2006. (predavanje, nije recenziran, sažetak, stručni)
Sindik, J. (2006) Kako predškolski psiholozi koriste računalo u svom radu ?. U: Ljiljana Pačić-Turk (ur.)Sažeci 1. hrvatskog kongresa primijenjene psihologije.
@article{article, author = {Sindik, Jo\v{s}ko}, year = {2006}, pages = {70}, keywords = {ra\v{c}unalo, pred\v{s}kolski, psiholog, na\v{c}ini}, title = {Kako pred\v{s}kolski psiholozi koriste ra\v{c}unalo u svom radu ?}, keyword = {ra\v{c}unalo, pred\v{s}kolski, psiholog, na\v{c}ini}, publisher = {Hrvatska psiholo\v{s}ka komora}, publisherplace = {Zagreb, Hrvatska} }
@article{article, author = {Sindik, Jo\v{s}ko}, year = {2006}, pages = {70}, keywords = {computer, pre-school, psychologist, methods}, title = {How pre-school psychologists use computer in their work?}, keyword = {computer, pre-school, psychologist, methods}, publisher = {Hrvatska psiholo\v{s}ka komora}, publisherplace = {Zagreb, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font