Pregled bibliografske jedinice broj: 252490
Kako predškolski psiholozi koriste računalo u svom radu ?
Kako predškolski psiholozi koriste računalo u svom radu ? // Sažeci 1. hrvatskog kongresa primijenjene psihologije / Ljiljana Pačić-Turk (ur.).
Zagreb: Hrvatska psihološka komora, 2006. (predavanje, nije recenziran, sažetak, stručni)
CROSBI ID: 252490 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Kako predškolski psiholozi koriste računalo u svom radu ?
(How pre-school psychologists use computer in their work?)
Autori
Sindik, Joško
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, stručni
Izvornik
Sažeci 1. hrvatskog kongresa primijenjene psihologije
/ Ljiljana Pačić-Turk - Zagreb : Hrvatska psihološka komora, 2006
Skup
1. hrvatski kongres primijenjene psihologije
Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 04.2006
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Nije recenziran
Ključne riječi
računalo; predškolski; psiholog; načini
(computer; pre-school; psychologist; methods)
Sažetak
Uloga predškolskog psihologa je dominantno preventivna. Poslovi i radne zadaće predškolskog psihologa obuhvaćaju velik broj međusobno vrlo različitih radnih zadataka, vezanih uz veći broj različitih radnih struktura u dječjem vrtiću, uz neizostavne zadaće vezane uz samu predškolsku djecu. Upotreba računala je nedvojbeno unaprijedila, ubrzala, i višestruko učinila kvalitetnijim rad u mnogim područjima ljudske djelatnosti u posljednjih pedesetak godina, pa nema razloga vjerovanju da je posao psihologa u dječjem vrtiću izuzetak. Cilj istraživanja bilo je razmatranje nekih karakteristika korištenja računala u poslu predškolskih psihologa. Ispitano je ukupno 28 predškolskih psihologa s područja Zagreba i Zagrebačke županije, 27 ženskog i 1 muškog spola, a primijenjen je anketni upitnik nazvan je radnim naslovom Upitnik Cyberpsy od ukupno od 12 pitanja (71 varijable). Na temelju dobivenih rezultata, izgleda opravdano pretpostaviti da računalo olakšava rad psihologu, i da mu omogućuje kvalitetniji i opsežniji rad u različitim područjima njegova djelovanja, korištenje više metoda rada, ali i češći osjećaj osobne i stručne kompetencije. Zato je u budućnosti potrebno poticati razvoj vještina korištenja računala uopće, a posebno specifičnih načina uporabe računala u radu predškolskog psihologa.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Psihologija