Pregled bibliografske jedinice broj: 252475
Kako odgajatelji vide postojeće stanje i razvojni plan vrtića?
Kako odgajatelji vide postojeće stanje i razvojni plan vrtića? // Zbornik radova 12. Dana predškolskog odgoja Splitsko-dalmatinske županije “Mirisi djetinjstva" / Mikas, Davor (ur.).
Split: Dječji vrtići Županije splitsko-dalmatinske, 2005. str. 281-286 (predavanje, nije recenziran, cjeloviti rad (in extenso), stručni)
CROSBI ID: 252475 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Kako odgajatelji vide postojeće stanje i razvojni plan vrtića?
(How the teachers see kindergarten's actual status and plan for developing?)
Autori
Sindik, Joško
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), stručni
Izvornik
Zbornik radova 12. Dana predškolskog odgoja Splitsko-dalmatinske županije “Mirisi djetinjstva"
/ Mikas, Davor - Split : Dječji vrtići Županije splitsko-dalmatinske, 2005, 281-286
Skup
12. Dani predškolskog odgoja Splitsko-dalmatinske županije “Mirisi djetinjstva”
Mjesto i datum
Trogir, Hrvatska, 11.2005
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Nije recenziran
Ključne riječi
predškolski; odgojitelji; planiranje; budućnost
(pre-school; teachers; planning; future)
Sažetak
Cilj istraživanja bio je utvrđivanje stupnja zadovoljstva odgajatelja u odnosu na pojedina područja djelovanja Vrtića, te su dana mišljenja o tome što bi u budućnosti u pojedinim aspektima trebalo poboljšati, i na koji način. Odgajatelji su u prosjeku zadovoljni postojećim stanjem, čak nešto iznad prosjeka, ali predlažu neka poboljšanja. Ona se u principu tiču potrebe osiguranja inicijative samih odgajatelja u još aktivnijem kreiranju vlastitog rada, u svim aspektima, te češće razmjene informacija o utvrđenim stanjima, poduzetim mjerama i povratnim informacijama. Stoga će se u ovom smjeru definirati i bitne zadaće godišnjeg plana Vrtića za iduću pedagošku godinu.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija