Pregled bibliografske jedinice broj: 252439
Sudjelovanje djece DV “ Trnoružica” u promociji glazbeno-scenske kompozicije “ Lutak” glazbene skupine “ Triptih” .
Sudjelovanje djece DV “ Trnoružica” u promociji glazbeno-scenske kompozicije “ Lutak” glazbene skupine “ Triptih” . // Zbornik radova stručni skup “ ; Scensko stvaralaštvo djece i odraslih za djecu” ; , Šibenik / Anka Barbača (ur.).
Šibenik: Gradski vrtići Šibenik, 2000. str. 111-112 (predavanje, nije recenziran, cjeloviti rad (in extenso), stručni)
CROSBI ID: 252439 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Sudjelovanje djece DV “ Trnoružica” u promociji glazbeno-scenske kompozicije “ Lutak” glazbene skupine “ Triptih” .
(Participation children from Kindergarten "Trnoružica" in promotion musical-scene composition "A puppet" performed by misic group "Triptih")
Autori
Sindik, Joško, Grossi, Ante, Zidarić, Ivor, Predrag, Nikola
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), stručni
Izvornik
Zbornik radova stručni skup “ ; Scensko stvaralaštvo djece i odraslih za djecu” ; , Šibenik
/ Anka Barbača - Šibenik : Gradski vrtići Šibenik, 2000, 111-112
Skup
Stručni skup “ ; Scensko stvaralaštvo djece i odraslih za djecu” ; , Šibenik
Mjesto i datum
Šibenik, Hrvatska, 2000
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Nije recenziran
Ključne riječi
predškolski; djeca; projekt; ustroj; provedba
(pre-school; children; project; organization; realizing)
Sažetak
Projekt prezentacije skladbe “ Lutak” imao je kao temeljnu osnovu glazbeno-scensku točku: izvedbu glazbeno-scenske skladbe “ Lutak” . Glavni autori projekta jesu članovi rock-glazbene skupine “ Triptih” iz Zagreba: Ivor Zidarić, Ante Grossi, Nikola Predrag. Djeca dječjeg vrtića “ Trnoružica” u Zagrebu uključila su se u projekt “ Lutak” , kroz dva aspekta djelovanja: izradu likovnih radova na temu “ Lutak” , te kroz sudjelovanje u snimanju video-spota. U oba aspekta sudjelovanja, djeca su imala gotovo neograničenu slobodu, u likovnom stvaralaštvu: od odabira likovne tehnike kojom će crtati Lutka, preko mogućnosti slobodnog “ viđenja” Lutka, do elemenata crteža. Uvidom u ponašanje djece, te brojna dodatne pitanja i komentare koja su djeca postavljala odnosno davala, može se smatrati da su temeljna očekivanja, u odnosu na postavljene smjernice u odnosu na djecu i u odnosu na “ osmišljavatelje” projekta - primjereno postignuta.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Učiteljski fakultet, Zagreb