Pregled bibliografske jedinice broj: 252216
Komparacija polaznika i nepolaznika tzv. sportskih igraonica za predškolsku djecu u odnosu na uključenost u kineziološke aktivnosti u osnovnoj školi.
Komparacija polaznika i nepolaznika tzv. sportskih igraonica za predškolsku djecu u odnosu na uključenost u kineziološke aktivnosti u osnovnoj školi. // 4. konferencija o sportu Alpe-Jadran : Zbornik radova / Hofman, Emil (ur.).
Zagreb: Fakultet za fizičku kulturu Sveučilišta u Zagrebu, 1999. str. 295-298 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), stručni)
CROSBI ID: 252216 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Komparacija polaznika i nepolaznika tzv. sportskih igraonica za predškolsku djecu u odnosu na uključenost u kineziološke aktivnosti u osnovnoj školi.
(A comparison between members and non-members so-called sport workshops for the preschool age children according to involvement in kinesiological activities in elementary school)
Autori
Sindik, Joško ; Barać, Jadranka
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), stručni
Izvornik
4. konferencija o sportu Alpe-Jadran : Zbornik radova
/ Hofman, Emil - Zagreb : Fakultet za fizičku kulturu Sveučilišta u Zagrebu, 1999, 295-298
Skup
Konferencija o sportu Alpe-Jadran (4 ; 1999)
Mjesto i datum
Rovinj, Hrvatska, 23.06.1999. - 26.06.1999
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
stolni tenis; igraonica; transformacijski proces; procjena; povezanost
(table tennis; workshop; transformation process; estimation; correlation)
Sažetak
Praćeni su efekti provedbe programa igraonice stolnog tenisa za predškolsku djecu (N=15, na početku odvijanja programa), u DV” Maksimir” u Zagrebu, prema postavljenom programu od strane autora (Sindik, 1991). Eksperimentalni program igraonice provođen je tijekom 30 termina, s frekvencijom 2 puta tjedno po 45 minuta , uz uvažavanje specifičnosti antropoloških karakteristika predškolske djece. Mada je riječ o istraživanju ” pilot” -obilježja, i u prirodnim uvjetima, sa nizom faktora koje nije bilo moguće kontrolirati i stoga nemogućnošću generalizacije rezultata-dobiven je niz orijentacionih pokazatelja-kao odgovora na postavljene probleme. Utvrđeno je da je nakon provedbe programa došlo do promjena u antropološkom statusu djece, prema predloženim pokazateljima, u odnosu na stanje na početku odvijanja programa. Utvrđen je visok stupanj povezanosti između pojedinih parametara-praćenih karakteristika djece-polaznika programa. Globalno, osobito s obzirom na indirektne pokazatelje zadovoljstva djece i roditelja provedenim programom, može se smatrati da je program pogodan za primjenu u praksi. Egzaktnija pouzdanost i valjanost pojedinih pokazatelja antropološkog statusa subjekata, kao i programa u cjelini- mogla bi se ispitati u budućim istraživanjima.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija