Pregled bibliografske jedinice broj: 252114
Rano usvajanje stranog jezika uz pomoć ritma i pokreta
Rano usvajanje stranog jezika uz pomoć ritma i pokreta // Dijete u kretanju : zbornik radova : u okviru priredbe 8. dani dječjih vrtića Grada Zagreba / Kunstek, Mira ; Sindik, Joško (ur.).
Zagreb: Gradski ured za obrazovanje i šport, 2005. str. 145-149 (predavanje, nije recenziran, cjeloviti rad (in extenso), stručni)
CROSBI ID: 252114 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Rano usvajanje stranog jezika uz pomoć ritma i pokreta
(Early learning foreign language through rhythm and movement)
Autori
Pezidrc, Vanja ; Klarić, Elena ; Sindik, Joško
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), stručni
Izvornik
Dijete u kretanju : zbornik radova : u okviru priredbe 8. dani dječjih vrtića Grada Zagreba
/ Kunstek, Mira ; Sindik, Joško - Zagreb : Gradski ured za obrazovanje i šport, 2005, 145-149
ISBN
953-6936-02-X
Skup
Dani dječjih vrtića grada Zagreba (8 ; 2005)
Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 05.2005
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Nije recenziran
Ključne riječi
rano; učenje; predškolski; djeca; jezik
(early; learning; pre-school; children; language)
Sažetak
Put od igre do ranog usvajanja stranog jezika zanimljiv je i kreativan odnos djece i odgajatelja. Međutim, važno je ispuniti neke uvjete da bi usvajanje stranog jezika bilo uspješno: dijete to mora željeti, a važno mu je pružati odgovarajuće poticaje koji će ga dovesti do podražaja, dojma i doživljaja. Stoga svaki odgojitelj teži radu u kojem će svako dijete u većoj ili manjoj grupi, a katkad i individualno, doseći postignuće i zadovoljstvo. Kreativna pokretno-ritmička igra ima mnogostruko značenje za stimuliranje psihofizičkog razvoja predškolskog djeteta: utječe na tjelesni, intelektualni, socio-emocionalni razvoj te uvelike pospješuje rano usvajanje stranog jezika u ovoj ranoj predškolskoj dobi. Principi rada pri upoznavanju djeteta sa stranim jezikom putem ritma i pokreta trebaju biti: humanistički, poštujući djetetova prava i individualnost, njegove tjelesne i glazbene psihofizičke mogućnosti i individualne potencijale, te utjecati na stvaranje pozitivne slike o sebi kroz fizičko, psihičko i socijalno ja. Ritam i pokret su stalno u nama i s nama, te su stoga vrlo koristan element u učenju stranog jezika. Putem aktivnosti ritma i pokreta dijete razvija sve aspekte psihofizičkog razvoja, a potencijalno i rano učenje stranog jezika. Naime, aktivnosti ritma i pokreta predškolskom su djetetu interesantni, a asociranjem motoričkih aktivnosti sa spoznajnim i socio-emocionalnim aspektima razvoja dječji razvoj može postati raznovrsniji, i svestraniji.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija