Pregled bibliografske jedinice broj: 252105
"Učenje ulogama" u funkciji humanističkog pristupa odgoju i obrazovanju djece predškolske i rane školske dobi
"Učenje ulogama" u funkciji humanističkog pristupa odgoju i obrazovanju djece predškolske i rane školske dobi // Međunarodni stručno-znanstveni skup škola koje promiču ideje Kvalitetne škole dr. Williama Glassera : treći hrvatski susret kvalitetnih škola : RI-KVAŠ 21 - svaka škola može uspjeti : knjiga sažetaka / Kegalj, Nada ; Krema, Marko (ur.).
Rijeka: Osnovna škola Podmurvice ; Liber, 2007. str. 20-24 (predavanje, nije recenziran, cjeloviti rad (in extenso), stručni)
CROSBI ID: 252105 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
"Učenje ulogama" u funkciji humanističkog pristupa odgoju i obrazovanju djece predškolske i rane školske dobi
("Learning by Roles" in Function of the Humanistic Approach in Educating Children Pre-school and early School Ages)
Autori
Sindik, Joško
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), stručni
Izvornik
Međunarodni stručno-znanstveni skup škola koje promiču ideje Kvalitetne škole dr. Williama Glassera : treći hrvatski susret kvalitetnih škola : RI-KVAŠ 21 - svaka škola može uspjeti : knjiga sažetaka
/ Kegalj, Nada ; Krema, Marko - Rijeka : Osnovna škola Podmurvice ; Liber, 2007, 20-24
ISBN
978-953-7165-54-3
Skup
Hrvatski susret kvalitetnih škola (3 ; 2006)
Mjesto i datum
Rijeka, Hrvatska, 06.06.2006. - 07.06.2006
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Nije recenziran
Ključne riječi
djeca; učenje; uloge; humanistički; pristup
(children; learning; roles; humanistic; approach)
Sažetak
Postojanje teorijskog "okvira" koji sadrži popis mogućnosti izbora načina djelovanja, uvjet je za izbor nečega. Složenim aktivnostima ili složenim gradivom možemo smatrati one aktivnosti, odnosno gradiva, koja pred predškolsko dijete odnosno "učenika" stavljaju zahtjeve: velikog broja elemenata koje pojedinac treba usvojiti, različitog stupnja važnosti, u pravilu iznad prosječne razine razvijenosti psihofizičkih sposobnosti. Kod ovakvih vrsta učenja, nije realno očekivati da će specifično neusmjeren proces učenja, dovesti do željenih spoznaja ili rezultata. Za svladavanje kompleksnih elemenata aktivnosti najpogodnija metoda čini se tzv. uključivanje ulogama, gdje svako poučavano dijete dobiva "ulogu", s jasno određenim očekivanjima u odnosu na pojedinca. Dat je hipotetski popis preduvjeta za: uspješno funkcioniranje bilo kakve grupe ljudi koje provode neke "složenije" aktivnosti, sa stanovišta zahtjeva u odnosu na pojedinca ; popis organizacijskih pretpostavki što jednostavnije i efikasnije komunikacije ; norme optimalnog funkcioniranja grupe. Na kraju, popisani su i razvojni zadaci koje moraju s djecom postići da bi poštivanje grupnih normi moglo biti aktualizirano.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Psihologija