Pregled bibliografske jedinice broj: 251952
Program ranog učenja talijanskog jezika u dječjem vrtiću
Program ranog učenja talijanskog jezika u dječjem vrtiću // 1. Dani Učiteljske akademije u Zagrebu : zbornik radova = Teachers Academy in Zagreb Days : Collected Papers / Matijević, Milan (ur.).
Zagreb: Education Academy, 1999. str. 251-256 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), stručni)
CROSBI ID: 251952 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Program ranog učenja talijanskog jezika u dječjem vrtiću
(Programme of the early learning Italian language in kindergarten)
Autori
Barać, Jadranka ; Sindik, Joško
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), stručni
Izvornik
1. Dani Učiteljske akademije u Zagrebu : zbornik radova = Teachers Academy in Zagreb Days : Collected Papers
/ Matijević, Milan - Zagreb : Education Academy, 1999, 251-256
Skup
Dani Učiteljske akademije u Zagrebu
Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 05.10.1999. - 08.10.1999
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
program; talijanski; predškolski; ustroj; efekti
(programme; Italian; pre-school; organization; effects)
Sažetak
Specifični programi za predškolsku djecu svakako predstavljaju jedno od uporišta širenja repertoara ponude različitih programa u dječjim vrtićima, istovremeno ispunjavajući osnovne zadaće predškolskog odgoja i naobrazbe. Date su opće značajke ustrojbenog i metodičkog osmišljavanja programa ranog učenja talijanskog jezika u DV “ Maksimir” , tijekom 6-godišnjeg razdoblja provedbe istog. Potom, opisani su neki aspekti provedbe program i dat pregled nekih efekata programa. Sa stanovišta roditelja djece-polaznika programa, same djece, te stručnjaka iz vrtića - rezultati provedbe programa mogu se smatrati pozitivnim i afirmativnim.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Učiteljski fakultet, Zagreb