Pregled bibliografske jedinice broj: 250579
Nužna pravovremena reakcija škola, Neki pogledi na specifične teškoće u učenju na temelju opažanja Ureda pravobranitelja za djecu
Nužna pravovremena reakcija škola, Neki pogledi na specifične teškoće u učenju na temelju opažanja Ureda pravobranitelja za djecu // S vama, 3 (2006), 2/3; 92-97 (podatak o recenziji nije dostupan, pregledni rad, stručni)
CROSBI ID: 250579 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Nužna pravovremena reakcija škola, Neki pogledi na specifične teškoće u učenju na temelju opažanja Ureda pravobranitelja za djecu
(An on-time reaction of schools is neccessary, Some views on specific learning difficulties according to the surveys of the State attorneys office for children)
Autori
Gabelica Šupljika, Maja ; Opačak, Tatjana ; Radmilo, Ester
Izvornik
S vama (1334-9058) 3
(2006), 2/3;
92-97
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, pregledni rad, stručni
Ključne riječi
specifične teškoće u učenju ; disleksija ; obrazovna prava
(specific learning difficulties ; dyslexia ; educational rights)
Sažetak
Specifične teškoće u učenju su značajno povezane sa školskim neuspjehom. Disleksija kao teškoća usvajanja čitanja je često neprepoznata na vrijeme zbog čega se ne poduzimaju pravodobno najbolje stručne aktivnosti, vrste poticaja i interakcije s djetetom. Ured pravobranitelja za djecu je u odnosu na ukupni broj prijava 2005. godini primio 5% prijava povreda obrazovnih prava djece s poremećajem govorno-glasovne komunikacije i specifičnih teškoća u učenju. U članku se opisuju četiri primjera iz prakse pravobraniteljstva za djecu.
Izvorni jezik
Hrvatski