Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 243772

Institucionalno učenje hrvatskoga jezika u sustavu plurilingvalnoga diskursa


Pavličević-Franić, Dunja
Institucionalno učenje hrvatskoga jezika u sustavu plurilingvalnoga diskursa // Dijete i jezik / Vodopija, Irena (ur.).
Osijek: Pedagoški fakultet, Visoka učiteljska škola, 2003. (pozvano predavanje, domaća recenzija, sažetak, znanstveni)


CROSBI ID: 243772 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Institucionalno učenje hrvatskoga jezika u sustavu plurilingvalnoga diskursa

Autori
Pavličević-Franić, Dunja

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, znanstveni

Izvornik
Dijete i jezik / Vodopija, Irena - Osijek : Pedagoški fakultet, Visoka učiteljska škola, 2003

Skup
Dijete i višejezičnost

Mjesto i datum
Osijek, Hrvatska, 19.11.2003. - 20.11.2003

Vrsta sudjelovanja
Pozvano predavanje

Vrsta recenzije
Domaća recenzija

Ključne riječi
polilingvalni govornici; institucionalno učenje hrvatskoga jezika; višejezični diskurs
(polylingual speakers; institutional Croatian language learning; plurilingual disourse)

Sažetak
U nastavnoj praksi valja konkretno razmotriti međusoban utjecaj materinskoga jezika (L1) i nematerinskih idioma (L2, L3, L4...) u svim komplementarnim komunikacijskim situacijama. Budući da sve više djece polaskom u odgojno-obrazovne institucije postaje okomito višejezično (polilingvi) ili barem dvojezično (bilingvi), valja mijenjati tradicionalne sustave učenja i poučavanja materinskoga jezika, želimo li da nastava hrvatskoga jezika bude uspješna, svrhovita, učinkovita i učenicima osnovne škole primjerena.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Filologija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Učiteljski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Dunja Pavličević-Franić (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Pavličević-Franić, Dunja
Institucionalno učenje hrvatskoga jezika u sustavu plurilingvalnoga diskursa // Dijete i jezik / Vodopija, Irena (ur.).
Osijek: Pedagoški fakultet, Visoka učiteljska škola, 2003. (pozvano predavanje, domaća recenzija, sažetak, znanstveni)
Pavličević-Franić, D. (2003) Institucionalno učenje hrvatskoga jezika u sustavu plurilingvalnoga diskursa. U: Vodopija, I. (ur.)Dijete i jezik.
@article{article, author = {Pavli\v{c}evi\'{c}-Frani\'{c}, Dunja}, editor = {Vodopija, I.}, year = {2003}, pages = {3}, keywords = {polilingvalni govornici, institucionalno u\v{c}enje hrvatskoga jezika, vi\v{s}ejezi\v{c}ni diskurs}, title = {Institucionalno u\v{c}enje hrvatskoga jezika u sustavu plurilingvalnoga diskursa}, keyword = {polilingvalni govornici, institucionalno u\v{c}enje hrvatskoga jezika, vi\v{s}ejezi\v{c}ni diskurs}, publisher = {Pedago\v{s}ki fakultet, Visoka u\v{c}iteljska \v{s}kola}, publisherplace = {Osijek, Hrvatska} }
@article{article, author = {Pavli\v{c}evi\'{c}-Frani\'{c}, Dunja}, editor = {Vodopija, I.}, year = {2003}, pages = {3}, keywords = {polylingual speakers, institutional Croatian language learning, plurilingual disourse}, title = {Institucionalno u\v{c}enje hrvatskoga jezika u sustavu plurilingvalnoga diskursa}, keyword = {polylingual speakers, institutional Croatian language learning, plurilingual disourse}, publisher = {Pedago\v{s}ki fakultet, Visoka u\v{c}iteljska \v{s}kola}, publisherplace = {Osijek, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font