Pregled bibliografske jedinice broj: 243772
Institucionalno učenje hrvatskoga jezika u sustavu plurilingvalnoga diskursa
Institucionalno učenje hrvatskoga jezika u sustavu plurilingvalnoga diskursa // Dijete i jezik / Vodopija, Irena (ur.).
Osijek: Pedagoški fakultet, Visoka učiteljska škola, 2003. (pozvano predavanje, domaća recenzija, sažetak, znanstveni)
CROSBI ID: 243772 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Institucionalno učenje hrvatskoga jezika u sustavu plurilingvalnoga diskursa
Autori
Pavličević-Franić, Dunja
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, znanstveni
Izvornik
Dijete i jezik
/ Vodopija, Irena - Osijek : Pedagoški fakultet, Visoka učiteljska škola, 2003
Skup
Dijete i višejezičnost
Mjesto i datum
Osijek, Hrvatska, 19.11.2003. - 20.11.2003
Vrsta sudjelovanja
Pozvano predavanje
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
polilingvalni govornici; institucionalno učenje hrvatskoga jezika; višejezični diskurs
(polylingual speakers; institutional Croatian language learning; plurilingual disourse)
Sažetak
U nastavnoj praksi valja konkretno razmotriti međusoban utjecaj materinskoga jezika (L1) i nematerinskih idioma (L2, L3, L4...) u svim komplementarnim komunikacijskim situacijama. Budući da sve više djece polaskom u odgojno-obrazovne institucije postaje okomito višejezično (polilingvi) ili barem dvojezično (bilingvi), valja mijenjati tradicionalne sustave učenja i poučavanja materinskoga jezika, želimo li da nastava hrvatskoga jezika bude uspješna, svrhovita, učinkovita i učenicima osnovne škole primjerena.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Filologija