Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 243706

Institucionalno učenje/usvajanje hrvatskoga jezika u sustavu plurilingvalnoga diskursa


Pavličević-Franić, Dunja
Institucionalno učenje/usvajanje hrvatskoga jezika u sustavu plurilingvalnoga diskursa // Dijete i jezik danas / Vodopija, Irena (ur.).
Osijek: Učiteljski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2006. (plenarno, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)


CROSBI ID: 243706 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Institucionalno učenje/usvajanje hrvatskoga jezika u sustavu plurilingvalnoga diskursa

Autori
Pavličević-Franić, Dunja

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni

Izvornik
Dijete i jezik danas / Vodopija, Irena - Osijek : Učiteljski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2006

Skup
Dijete i višejezičnost

Mjesto i datum
Osijek, Hrvatska, 19.11.2003. - 20.11.2003

Vrsta sudjelovanja
Plenarno

Vrsta recenzije
Domaća recenzija

Ključne riječi
dvojezični govornici; višejezično okruženje; nastava hrvatskga jezika
(bilingual speakers; plurilingual environment; Croatian language tuition)

Sažetak
Komunikacijska praksa u ranojezičnoj fazi potvrđuje činjenicu da su gotovo svi govornici barem dvojezični (bilingvi), a velik broj djece postaje višejezično (polilingvi). Ta se pojava sve više prepoznaje i kod govornika hrvatskoga jezika koje se većinom smatralo monoglotima i uniligvnim govornicima. Ispreplitanje kodova vidljivo je na svim razinama institucionalnoga učenja/poučavanja hrvatskoga jezika. Na osnovi dosadašnjih teorijskih promišljanja, rezultata znanstvenih i stručnih istraživanja, te konkretne komunikacijske prakse, ovim se prilogom nastojalo odgovoriti na važno lingvodidaktičko pitanje - hoće li postojanje paralalenih jezičnih kodova u susutavu višejezičnoga diskursa biti prednost ili prepreka pri usvajanju standardnoga idioma materinskoga hrvatskoga jezika.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Filologija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Učiteljski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Dunja Pavličević-Franić (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Pavličević-Franić, Dunja
Institucionalno učenje/usvajanje hrvatskoga jezika u sustavu plurilingvalnoga diskursa // Dijete i jezik danas / Vodopija, Irena (ur.).
Osijek: Učiteljski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2006. (plenarno, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
Pavličević-Franić, D. (2006) Institucionalno učenje/usvajanje hrvatskoga jezika u sustavu plurilingvalnoga diskursa. U: Vodopija, I. (ur.)Dijete i jezik danas.
@article{article, author = {Pavli\v{c}evi\'{c}-Frani\'{c}, Dunja}, editor = {Vodopija, I.}, year = {2006}, keywords = {dvojezi\v{c}ni govornici, vi\v{s}ejezi\v{c}no okru\v{z}enje, nastava hrvatskga jezika}, title = {Institucionalno u\v{c}enje/usvajanje hrvatskoga jezika u sustavu plurilingvalnoga diskursa}, keyword = {dvojezi\v{c}ni govornici, vi\v{s}ejezi\v{c}no okru\v{z}enje, nastava hrvatskga jezika}, publisher = {U\v{c}iteljski fakultet Sveu\v{c}ili\v{s}ta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku}, publisherplace = {Osijek, Hrvatska} }
@article{article, author = {Pavli\v{c}evi\'{c}-Frani\'{c}, Dunja}, editor = {Vodopija, I.}, year = {2006}, keywords = {bilingual speakers, plurilingual environment, Croatian language tuition}, title = {Institucionalno u\v{c}enje/usvajanje hrvatskoga jezika u sustavu plurilingvalnoga diskursa}, keyword = {bilingual speakers, plurilingual environment, Croatian language tuition}, publisher = {U\v{c}iteljski fakultet Sveu\v{c}ili\v{s}ta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku}, publisherplace = {Osijek, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font