Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 242725

Funkcionalno-komunikacijski pristup ranome učenju stranoga jezika


Pavličević-Franić, Dunja
Funkcionalno-komunikacijski pristup ranome učenju stranoga jezika // Zbornik Učiteljske akademije u Zagrebu, 2 (2000), 1(2); 277-283 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, stručni)


CROSBI ID: 242725 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Funkcionalno-komunikacijski pristup ranome učenju stranoga jezika
(The Functional and Communicational Approach to the Early Learning of Foreign Languages)

Autori
Pavličević-Franić, Dunja

Izvornik
Zbornik Učiteljske akademije u Zagrebu (1332-0513) 2 (2000), 1(2); 277-283

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, stručni

Ključne riječi
rano učenje stranoga jezika; jezična kompetencija; funkcionalno-komunikacijski pristup
(early learning of foreign language; linguistic competence; functional and communicational approach)

Sažetak
U radu se raspravlja o koncepciji i programima te o institucionalno-administrativnoj podršci ranome učenju stranoga jezika već od predškolske dobi. Razmotren je i valoriziran odnos materinskoga i stranoga jezika u toj dobi te međusoban utjecaj na razvoj dječje jezične kompetencije, odnosno svrhovitost i učinkovitost ranoga uvođenja stranoga jezika u predškolske institucije.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija, Filologija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Učiteljski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Dunja Pavličević-Franić (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Pavličević-Franić, Dunja
Funkcionalno-komunikacijski pristup ranome učenju stranoga jezika // Zbornik Učiteljske akademije u Zagrebu, 2 (2000), 1(2); 277-283 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, stručni)
Pavličević-Franić, D. (2000) Funkcionalno-komunikacijski pristup ranome učenju stranoga jezika. Zbornik Učiteljske akademije u Zagrebu, 2 (1(2)), 277-283.
@article{article, author = {Pavli\v{c}evi\'{c}-Frani\'{c}, Dunja}, year = {2000}, pages = {277-283}, keywords = {rano u\v{c}enje stranoga jezika, jezi\v{c}na kompetencija, funkcionalno-komunikacijski pristup}, journal = {Zbornik U\v{c}iteljske akademije u Zagrebu}, volume = {2}, number = {1(2)}, issn = {1332-0513}, title = {Funkcionalno-komunikacijski pristup ranome u\v{c}enju stranoga jezika}, keyword = {rano u\v{c}enje stranoga jezika, jezi\v{c}na kompetencija, funkcionalno-komunikacijski pristup} }
@article{article, author = {Pavli\v{c}evi\'{c}-Frani\'{c}, Dunja}, year = {2000}, pages = {277-283}, keywords = {early learning of foreign language, linguistic competence, functional and communicational approach}, journal = {Zbornik U\v{c}iteljske akademije u Zagrebu}, volume = {2}, number = {1(2)}, issn = {1332-0513}, title = {The Functional and Communicational Approach to the Early Learning of Foreign Languages}, keyword = {early learning of foreign language, linguistic competence, functional and communicational approach} }

Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::


  • Social Sciences Index





Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font