Pregled bibliografske jedinice broj: 242725
Funkcionalno-komunikacijski pristup ranome učenju stranoga jezika
Funkcionalno-komunikacijski pristup ranome učenju stranoga jezika // Zbornik Učiteljske akademije u Zagrebu, 2 (2000), 1(2); 277-283 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, stručni)
CROSBI ID: 242725 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Funkcionalno-komunikacijski pristup ranome učenju stranoga jezika
(The Functional and Communicational Approach to the Early Learning of Foreign Languages)
Autori
Pavličević-Franić, Dunja
Izvornik
Zbornik Učiteljske akademije u Zagrebu (1332-0513) 2
(2000), 1(2);
277-283
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, stručni
Ključne riječi
rano učenje stranoga jezika; jezična kompetencija; funkcionalno-komunikacijski pristup
(early learning of foreign language; linguistic competence; functional and communicational approach)
Sažetak
U radu se raspravlja o koncepciji i programima te o institucionalno-administrativnoj podršci ranome učenju stranoga jezika već od predškolske dobi. Razmotren je i valoriziran odnos materinskoga i stranoga jezika u toj dobi te međusoban utjecaj na razvoj dječje jezične kompetencije, odnosno svrhovitost i učinkovitost ranoga uvođenja stranoga jezika u predškolske institucije.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija, Filologija
Citiraj ovu publikaciju:
Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::
- Social Sciences Index