Pregled bibliografske jedinice broj: 24160
MEĐUNARODNI STANDARDI MJERENJA I OCJENJIVANJA KVALITETE U TURIZMU I HOTELIJERSTVU
MEĐUNARODNI STANDARDI MJERENJA I OCJENJIVANJA KVALITETE U TURIZMU I HOTELIJERSTVU // Tourism and hospitality management, 4 (1998), 2; 391-401 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, ostalo)
CROSBI ID: 24160 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
MEĐUNARODNI STANDARDI MJERENJA I OCJENJIVANJA KVALITETE U TURIZMU I HOTELIJERSTVU
(INTERNATIONAL STANDARDS OF MEASURING AND EVALUATING QUALITY IN TOURISM AND HOTEL MANAGEMENT)
Autori
Vujić, Vidoje
Izvornik
Tourism and hospitality management (1330-7533) 4
(1998), 2;
391-401
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, ostalo
Ključne riječi
ocjenjivanje kvalitete; resuri; procesi; politika i strategija
(quality evaluation; resources; processes; policy and strategy.)
Sažetak
Globalno gospodarsko tržište koje se sve brže razvija, traži od svih subjekata određenu kvalitetu i primjenu normi, usvojenih od međunarodnih tijela za standardizaciju proizvoda i usluga. U radu se izučavaju standardi sustava kvalitete i poslovne izvrsnosti. Analiziraju se veze između poslovne učinkovitosti i ocjenjivanja poslovne izvrsnosti, te naglašavaju procesi provjere i kriteriji nacionalnih nagrada za kvalitetu.
Izvorni jezik
Engleski
Znanstvena područja
Pedagogija
Napomena
The global economy market that is developing more and more rapidly demands from all of its subjects a particular quality and application of standards adopted by international associations for the standardization of products and services. This work scrutinizes the standards of the system of quality and business excellence. It analyzes the connections between business efficiency and evaluation of business excellence, and accentuates the processes of verification and the criteria of national awards for quality.
POVEZANOST RADA
Citiraj ovu publikaciju:
Časopis indeksira:
- EconLit