Pregled bibliografske jedinice broj: 238894
Stvaralaštvo kao aktivnost glazbene nastave ranog školskog razdoblja
Stvaralaštvo kao aktivnost glazbene nastave ranog školskog razdoblja // Metodika, 4 (2003), 2; 202-210 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, stručni)
CROSBI ID: 238894 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Stvaralaštvo kao aktivnost glazbene nastave ranog školskog razdoblja
(Creativity as Part of Early School-age Music Instruction)
Autori
Dobrota, Snježana
Izvornik
Metodika (1332-7879) 4
(2003), 2;
202-210
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, stručni
Ključne riječi
stvaralaštvo; teorije stvaralaštva; glazbena nastava
(creativity; theories of creativity; music instruction)
Sažetak
Stvaralaštvo je vrlo kompleksno područje i predmet je proučavanja različitih znanstvenih disciplina. Stvaralačku nastavu karakteriziraju radost u radu, intuitivnost i mašta nastavnika i učenika, te motivacija i misaonost. Takva je nastava zanimljiva, dinamična i raznolika. U ovom smo radu prikazali različita mišljenja o stvaralaštvu u glazbenoj nastavi. Dok dio pedagoga preuveličava njegovo značenje, drugi dio negira opstanak ove aktivnosti u glazbenoj nastavi.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija