Pregled bibliografske jedinice broj: 235887
Ortografska analiza u ruskim reklamama
Ortografska analiza u ruskim reklamama // Strani jezici, 34 (2005), 4; 303-317 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
CROSBI ID: 235887 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Ortografska analiza u ruskim reklamama
(An Ortographic Analisys of Anglicisms in Russian Commercials)
Autori
Čelić, Željka
Izvornik
Strani jezici (0351-0840) 34
(2005), 4;
303-317
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni
Ključne riječi
ortografija; reklama; engleski jezik; ruski jezik; ortografska adaptacija
(commercial ortography; English; Russian; orthographic adaption)
Sažetak
Proizvodi i reklame prodiru na tržišno i jezično područje Ruske federacije prije no što u njima jezikoslovci uklone nenormativne oblike. Članak obrađuje problematiku ortografske prilagodbe, uglavnom engleskih, riječi u ruskom jeziku. Problem nastaje na ortografskoj razini zbog nekonzistentnosti u upotrebi čirilićnoga pisma i označavanja palataliziranosti glasova.
Izvorni jezik
Hrvatski