Pregled bibliografske jedinice broj: 235796
Partnerstvo odgojitelja i roditelja u građenju kvalitetnih odnosa s djecom predškolske dobi kao prevencija ovisnosti
Partnerstvo odgojitelja i roditelja u građenju kvalitetnih odnosa s djecom predškolske dobi kao prevencija ovisnosti // Prema EU strategiji suzbijanja zlouporabe droge / Mušanović, M. ; Barbir, J. (ur.).
Rijeka: Hrvatsko futurološko društvo, 2005. str. 52-52 (predavanje, domaća recenzija, sažetak, ostalo)
CROSBI ID: 235796 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Partnerstvo odgojitelja i roditelja u građenju kvalitetnih odnosa s djecom predškolske dobi kao prevencija ovisnosti
(Teacher's and Parent's Partnership in Quality Relations Building with Preschool Children as Drug Prevention Strategy)
Autori
Ljubetić, Maja ; Nejašmić, Sonja
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, ostalo
Izvornik
Prema EU strategiji suzbijanja zlouporabe droge
/ Mušanović, M. ; Barbir, J. - Rijeka : Hrvatsko futurološko društvo, 2005, 52-52
Skup
Prema EU strategiji suzbijanja zlouporabe droge
Mjesto i datum
Split, Hrvatska, 20.10.2005. - 22.10.2005
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
obitelj; vrtić; primarna prevencija
(family; kindergarten; primary prevention)
Sažetak
Suvremeni dječji vrtić mjesto je građenja kvalitetnih odnosa između odgojitelja i roditelja s ciljem prerastanja u partnerski odnos od čega višestruku korist imaju roditelji i odgojitelji, ali i djeca predškolske dobi. Od suvremenog dječjeg vrtića očekuje se da roditeljima osigura uvjete za stjecanje specifičnih znanja o i u roditeljstvu kako bi podigli razinu svoje pedagoške kompetencije za roditeljsku ulogu. Između mnogobrojnih sadržaja pedagoškog obrazovanja roditelja važno mjesto imaju sadržaji usmjereni na poželjne načine komunikacije na relaciji roditelj-roditelj i roditelj-dijete. Partnerstvo i odnosi u kojima se njeguju skrbne, a isključuju ubojite navike u komunikaciji utječu na oblikovanje ozračja neophodnog za zdrav i cjelovit razvoj djeteta te tako obitelj i dječji vrtić postaju mjesta primarne prevencije ovisnosti.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija