Pregled bibliografske jedinice broj: 235795
Idemo li istim putem do cilja (roditelji i učitelji na putu prema kvalitetnoj školi)
Idemo li istim putem do cilja (roditelji i učitelji na putu prema kvalitetnoj školi) // Prema kvalitetnoj školi. 4. dani osnovne škole splitsko-dalmatinske županije
Split: HPKZ-ogranak Split ; Visoka učiteljska škola Sveučilišta u Splitu ; Osnovne škole splitsko-dalmatinske županije, 2005. str. 137-141 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), stručni)
CROSBI ID: 235795 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Idemo li istim putem do cilja (roditelji i učitelji na putu prema kvalitetnoj školi)
(Are We at the Same Way? (Parents and Teachers on the Way towards Quality School))
Autori
Ljubetić, Maja
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), stručni
Izvornik
Prema kvalitetnoj školi. 4. dani osnovne škole splitsko-dalmatinske županije
/ - Split : HPKZ-ogranak Split ; Visoka učiteljska škola Sveučilišta u Splitu ; Osnovne škole splitsko-dalmatinske županije, 2005, 137-141
Skup
Prema kvalitetnoj školi. 4. dani osnovne škole splitsko-dalmatinske županije
Mjesto i datum
Split, Hrvatska, 07.04.2005. - 09.04.2005
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
pedagoško obrazovanje roditelja; uloga škole
(parent's pedagogic education; school's role)
Sažetak
Potrebe suvremene pedagoške prakse pred učitelja postavljaju mnoge nove zadaće. Jedna od njih jest i rad na pedagoškom obrazovanju roditelja kao preduvjet građenja kvalitetnijih partnerskih odnosa škole i obitelji u čemu škola ima značajnu ulogu. Partnerstvo obitelji i škole predstavlja jedan od segmenata kvalitetne škole, dok je drugi, osposobljavanje svih čimbenika odgojno-obrazovnog procesa (učitelji, učenici, roditelji, ostali) za stalnu samoprocjenu te sustavan rad na unapređenju cjelokupnog odgojno-obrazovnog sustava.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija