Pregled bibliografske jedinice broj: 235789
Kako u dječjem vrtiću započeti putovanje prema kvaliteti
Kako u dječjem vrtiću započeti putovanje prema kvaliteti // Ri-kvaš-21. Odiseja u školstvu
Rijeka: Grad Rijeka, 2000. str. 78-79 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), stručni)
CROSBI ID: 235789 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Kako u dječjem vrtiću započeti putovanje prema kvaliteti
(How to Start the Journey towards Quality)
Autori
Ljubetić, Maja
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), stručni
Izvornik
Ri-kvaš-21. Odiseja u školstvu
/ - Rijeka : Grad Rijeka, 2000, 78-79
Skup
Prvi hrvatski susret kvalitetnih škola. Ri-kvaš-21. Odiseja u školstvu.
Mjesto i datum
Rijeka, Hrvatska, 27.10.2000. - 29.10.2000
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
kvalitetan dječji vrtić; potrebe; odnosi; kompetencija; neprisilnost
(quality kindergarten; needs; relationships; competency; non force)
Sažetak
Prema mišljenju svih čimbenika odgojno-obrazovnog procesa koji najneposrednije u njemu sudjeluju (djeca, odgajatelji, roditelji) odrednice kvalitetnog vrtića su: uvjeti, odnosi, kompetencija i neprisilnost. Uvažavajući ove odrednice autorica definira kvalitetni vrtić kao mjesto uspješnog zadovoljavanja potreba svih sudionika koji uz potičuće i inetraktivne odnose te u prijateljskom i prihvačajućem ozračju stječu i razvijaju svoju osobnu i profesionalnu kompetenciju stalno uvažavajući temeljni princip u komunikaciji, igri, učenju i radu - princip ne prisilnosti.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija