Pregled bibliografske jedinice broj: 234387
Uloga televizijskih sučeljavanja u predizbornoj kampanji za predsjedničke izbore - hrvatska iskustva 2005.
Uloga televizijskih sučeljavanja u predizbornoj kampanji za predsjedničke izbore - hrvatska iskustva 2005. // Politička misao, XLII (2005), 1; 61-83 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
CROSBI ID: 234387 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Uloga televizijskih sučeljavanja u predizbornoj kampanji za predsjedničke izbore - hrvatska iskustva 2005.
(Role of TV Debates in Presidental Campaigns: Croatia's case of 2005.)
Autori
Skoko, Božo
Izvornik
Politička misao (0032-3241) XLII
(2005), 1;
61-83
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni
Ključne riječi
sučeljavanje; kandidati; televizija; SAD; Hrvatska; birači; odnosi s javnošću
(TV debates; candidates; television; USA; Croatia; voters; public relations)
Sažetak
Autor se bavi ulogom televizijskih sučeljavanja u predizbornim kampanjama za predsjedničke izbore te pitanjem - kako je pionirski pokušaj njihova organiziranja u Hrvatskoj za predsjedničke izbore 2005. prihvaćen među hrvatskim biračima te koliko se njihova izvedba razlikovala od američkih standarda, koji su organizatorima poslužili kao uzor. Naime, jedna od posebnosti predizborne kampanje za predsjedničke izbore u Hrvatskoj 2005. bilo je organiziranje tri televizijska sučeljavanja između Stjepana Mesića i Jadranke Kosor, dvoje kandidata koji su ušli u drugi krug izbora. Sučeljavanja su organizirana na tri nacionalne televizijske mreže (HRT, RTL i Nova TV) i postigla su visoku gledanost.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Politologija
POVEZANOST RADA
Citiraj ovu publikaciju:
Časopis indeksira:
- Web of Science Core Collection (WoSCC)
- Emerging Sources Citation Index (ESCI)