Pregled bibliografske jedinice broj: 234042
Pedagoška kritika u hrvatskoj periodici-Napredak 1859.-1999.
Pedagoška kritika u hrvatskoj periodici-Napredak 1859.-1999. // Napredak (Zagreb), 140 (1999), 3; 300-311 (podatak o recenziji nije dostupan, pregledni rad, znanstveni)
CROSBI ID: 234042 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Pedagoška kritika u hrvatskoj periodici-Napredak 1859.-1999.
(Pedagogical criticsm in Croatian periodicals-Napredak 1859.-1999.)
Autori
Hrvatić, Neven ; Posavec, Koraljka
Izvornik
Napredak (Zagreb) (1330-0059) 140
(1999), 3;
300-311
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, pregledni rad, znanstveni
Ključne riječi
Pedagoška kritika; Napredak; periodika; prikazi; ocjene
(pedagogical criticsm; Napredak; periodicals; reviews; surveys)
Sažetak
Početak pedagoške krtike u hrvatskoj periodici veže se sa izlaskom “ Napretka” , kao stožernog pedagoškog lista tijekom 140 godina od kada izlazi (1859-1999). Kroz analizu pojedinih razdoblja tijekom izlaženja “ Napretka” (i utjecaja glavnih urednika) u radu se iznose brojni primjeri pedagoških kritika, polemika, prikaza i ocjena, koji su bili sastavni dio lista, ali imaju i šire pedagoško značenje. Za period 1946-1999 napravljena je kvantitavna analiza rubrike “ Ocjene i prikazi” , kao bi se uočili oblici povezanosti, razvojne tendencije i međusobni utjecaji u hrvatskoj pedagoškoj kritici. Potreba za konstruktivnom, argumentiranom, objektivnom, znanstvenom i kulturnom pedagoškom kritikom u Hrvatskoj, nastaloj na zasadama “ Napretka” iz prošlog stoljeća, konstanta je u periodici i hrvatskoj pedagoškoj misli.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija