Pregled bibliografske jedinice broj: 233455
Marketing izdavačke djelatnosti
Marketing izdavačke djelatnosti, 2000., magistarski rad, Ekonomski fakultet, Zagreb
CROSBI ID: 233455 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Marketing izdavačke djelatnosti
(Marketing Principles in A Book Publishing Processes)
Autori
Barišić, Mario
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, magistarski rad
Fakultet
Ekonomski fakultet
Mjesto
Zagreb
Datum
10.04
Godina
2000
Stranica
170
Mentor
Rocco, Fedor
Ključne riječi
marketinški splet u izdavaštvu; kanali distribucije; promocijski splet u izdavaštvu
(marketing mix in a book publishing processes; distribution channels; promotion mix in a book publishing processes)
Sažetak
Rad razrađuje metode pozicioniranja marketinške funkcije u područje izdavačke djelatnosti. Istražuje se problematika knjižnog izdavaštva u Hrvatskoj te se daju prijedlozi marketinškog i promocijskog spleta u modernom nakladništvu kao i smjernice i metode organizacije marketinga i istraživanja samog marketinga u području nakladničke djelatnosti.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Ekonomski fakultet, Zagreb