Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 233455

Marketing izdavačke djelatnosti


Barišić, Mario
Marketing izdavačke djelatnosti, 2000., magistarski rad, Ekonomski fakultet, Zagreb


CROSBI ID: 233455 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Marketing izdavačke djelatnosti
(Marketing Principles in A Book Publishing Processes)

Autori
Barišić, Mario

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, magistarski rad

Fakultet
Ekonomski fakultet

Mjesto
Zagreb

Datum
10.04

Godina
2000

Stranica
170

Mentor
Rocco, Fedor

Ključne riječi
marketinški splet u izdavaštvu; kanali distribucije; promocijski splet u izdavaštvu
(marketing mix in a book publishing processes; distribution channels; promotion mix in a book publishing processes)

Sažetak
Rad razrađuje metode pozicioniranja marketinške funkcije u područje izdavačke djelatnosti. Istražuje se problematika knjižnog izdavaštva u Hrvatskoj te se daju prijedlozi marketinškog i promocijskog spleta u modernom nakladništvu kao i smjernice i metode organizacije marketinga i istraživanja samog marketinga u području nakladničke djelatnosti.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Ekonomski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Fedor Rocco (mentor)

Avatar Url Mario Barišić (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Barišić, Mario
Marketing izdavačke djelatnosti, 2000., magistarski rad, Ekonomski fakultet, Zagreb
Barišić, M. (2000) 'Marketing izdavačke djelatnosti', magistarski rad, Ekonomski fakultet, Zagreb.
@phdthesis{phdthesis, author = {Bari\v{s}i\'{c}, Mario}, year = {2000}, pages = {170}, keywords = {marketin\v{s}ki splet u izdava\v{s}tvu, kanali distribucije, promocijski splet u izdava\v{s}tvu}, title = {Marketing izdava\v{c}ke djelatnosti}, keyword = {marketin\v{s}ki splet u izdava\v{s}tvu, kanali distribucije, promocijski splet u izdava\v{s}tvu}, publisherplace = {Zagreb} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Bari\v{s}i\'{c}, Mario}, year = {2000}, pages = {170}, keywords = {marketing mix in a book publishing processes, distribution channels, promotion mix in a book publishing processes}, title = {Marketing Principles in A Book Publishing Processes}, keyword = {marketing mix in a book publishing processes, distribution channels, promotion mix in a book publishing processes}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font