Pregled bibliografske jedinice broj: 231959
Uloga novca u promidžbi kulturnog identiteta
Uloga novca u promidžbi kulturnog identiteta // Društvena istraživanja : časopis za opća društvena pitanja, 5 (1996), 5-6(25-26); 977-989 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
CROSBI ID: 231959 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Uloga novca u promidžbi kulturnog identiteta
(Role of Money in adverising of cultural identity)
Autori
Turković, Vera
Izvornik
Društvena istraživanja : časopis za opća društvena pitanja (1330-0288) 5
(1996), 5-6(25-26);
977-989
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni
Ključne riječi
novac ; kulturni identitet
(money ; cultural identity)
Sažetak
Ovaj rad opisuje i objašnjava jednu važnu dimenziju novca, kako suvremenog tako i novca uopće, a o kojoj danas ima relativno malo radova, tj. ozbiljnog teorijskog promišljaja. služeći se povijesnim i problemskim pristupom, autorica dolazi do zaključka da je uz brojne motive, koji se još od antičkih vremena mogu prepoznati na novcu, na njemu vidljiva i neka vrsta reprezentacije koja u suvremenom novcu poprina značajke promidžbenog karaktera.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Sociologija
Citiraj ovu publikaciju:
Časopis indeksira:
- Web of Science Core Collection (WoSCC)
- Social Science Citation Index (SSCI)
- SCI-EXP, SSCI i/ili A&HCI
- Scopus