Pregled bibliografske jedinice broj: 228962
Stvarnost razrednog zajedništva
Stvarnost razrednog zajedništva // Vukovarsko-srijemski učitelj, 2 (2005), 2; 37-53 (podatak o recenziji nije dostupan, prethodno priopćenje, stručni)
CROSBI ID: 228962 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Stvarnost razrednog zajedništva
(The Reality of Class Collectiveness)
Autori
Bilić, Vesna
Izvornik
Vukovarsko-srijemski učitelj (1334-983X) 2
(2005), 2;
37-53
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, prethodno priopćenje, stručni
Ključne riječi
razrednik; razredna zajednica; odgoj učenika; odgojna uloga škole
(class master; class; education; educational role of school)
Sažetak
U radu se razmatra važnost i značenje satova razrednih odjela i uloge suvremenog razrednika, posebno u današnje vrijeme kad se u školama zapostavlja odgojni aspekt na račun obrazovnog. Obrazlažu se tematske cjeline za koje se vjeruje da učenicima mogu biti zanimljive.Predlaže se uporaba raznovrsnih metoda i oblika rada, koji satove razrednih odjela mogu učiniti atraktivnijim i dinamičnijim ali iz kojih se može i učiti, odnosno metoda je ujedno i sadržaj poučavanja.Cilj je stjecanje primjenjivih i za život korisnih znanja.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija