Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 226647

Veza između kulture i turizma


Jelinčić, Daniela Angelina
Veza između kulture i turizma // Nacionalni program seminara za kulturni turizam, Veza između kulture i turizma
Rijeka, Hrvatska, 2005. (pozvano predavanje, domaća recenzija, neobjavljeni rad, stručni)


CROSBI ID: 226647 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Veza između kulture i turizma
(The Relationship between Culture and Tourism)

Autori
Jelinčić, Daniela Angelina

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, neobjavljeni rad, stručni

Skup
Nacionalni program seminara za kulturni turizam, Veza između kulture i turizma

Mjesto i datum
Rijeka, Hrvatska, 11.10.2005

Vrsta sudjelovanja
Pozvano predavanje

Vrsta recenzije
Domaća recenzija

Ključne riječi
kultura; turizam; kulturni turizam; marketing; branding
(culture; tourism; cultural tourism; marketing; branding)

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija, Etnologija i antropologija



POVEZANOST RADA


Projekti:
0017003

Ustanove:
Institut za razvoj i međunarodne odnose


Citiraj ovu publikaciju:

Jelinčić, Daniela Angelina
Veza između kulture i turizma // Nacionalni program seminara za kulturni turizam, Veza između kulture i turizma
Rijeka, Hrvatska, 2005. (pozvano predavanje, domaća recenzija, neobjavljeni rad, stručni)
Jelinčić, D. (2005) Veza između kulture i turizma. U: Nacionalni program seminara za kulturni turizam, Veza između kulture i turizma.
@article{article, author = {Jelin\v{c}i\'{c}, Daniela Angelina}, year = {2005}, keywords = {kultura, turizam, kulturni turizam, marketing, branding}, title = {Veza izme\dju kulture i turizma}, keyword = {kultura, turizam, kulturni turizam, marketing, branding}, publisherplace = {Rijeka, Hrvatska} }
@article{article, author = {Jelin\v{c}i\'{c}, Daniela Angelina}, year = {2005}, keywords = {culture, tourism, cultural tourism, marketing, branding}, title = {The Relationship between Culture and Tourism}, keyword = {culture, tourism, cultural tourism, marketing, branding}, publisherplace = {Rijeka, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font