Pregled bibliografske jedinice broj: 226548
Kulturni, kreativni i hobby turizam: čipkarstvo kao tržišna niša
Kulturni, kreativni i hobby turizam: čipkarstvo kao tržišna niša // Festivali čipke i kulturni turizam / Petrović Leš, Tihana (ur.).
Lepoglava: Turistička zajednica grada Lepoglave ; Grad Lepoglava, 2006. str. 51-68 (pozvano predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 226548 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Kulturni, kreativni i hobby turizam: čipkarstvo kao tržišna niša
(Cultural, Creative and Hobby Tourism: Lace Making as a Niche Market)
Autori
Jelinčić, Daniela Angelina
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Festivali čipke i kulturni turizam
/ Petrović Leš, Tihana - Lepoglava : Turistička zajednica grada Lepoglave ; Grad Lepoglava, 2006, 51-68
Skup
Festivali čipke i kulturni turizam
Mjesto i datum
Lepoglava, Hrvatska, 22.09.2005. - 23.09.2005
Vrsta sudjelovanja
Pozvano predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
kultura; turizam; kulturni turizam; kreativni turizam; hobi turizam; čipkarstvo; festivali
(culture; tourism; cultural tourism; creative tourism; hobby tourism; lace making; festivals)
Sažetak
Rad u okviru pojma kulturnog turizma definira nove koncepte kreativnog i hobby turizma koji se javljaju kao najrecentnije tržišne niše. Kulturni turizam sam po sebi usko je specijalizirano tržište, a kreativni turizam odnosno hobby turizam odnosi se na još uže rodne pojmove. Ipak, i tako usko specijalizirani oblici turizma imaju svoje tržište čiji je rast vrlo vjerojatan kada se uzmu u obzir promjene u načinima zarade odnosno promjene vrijednosti ljudskog djelovanja. Čipkarstvo, kao izrazito tradicijski način očuvanja lokalnog, regionalnog ili nacionalnog identiteta u okvirima Europske unije, koja teži očuvanju raznolikosti i nacionalnih identiteta ima moguću priliku za utvrđivanje svoje pozicije na specijaliziranom turističkom tržištu. Festivali čipkarstva, stoga mogu povećati svoju ulogu jednog od snažnih uporišta za promidžbu lokalnih/regionalnih/nacionalnih identiteta, ali i razvijati ovaj specifičan oblik kreativnog odnosno hobby turizma.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija, Etnologija i antropologija
POVEZANOST RADA
Projekti:
0017003
Ustanove:
Institut za razvoj i međunarodne odnose
Profili:
Daniela Angelina Jelinčić (autor)