Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 226021

Geografski aspekti istraživanja maloprodaje i trgovačkih centara


Lukić, Aleksandar
Geografski aspekti istraživanja maloprodaje i trgovačkih centara // 3. Hrvatski geografski kongres, zbornik radova / Toskić, Aleksandar (ur.).
Zagreb: Hrvatsko geografsko društvo, 2005. str. 68-81 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)


CROSBI ID: 226021 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Geografski aspekti istraživanja maloprodaje i trgovačkih centara
(Geographical Aspects of Retail and Shopping Centers Research)

Autori
Lukić, Aleksandar

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni

Izvornik
3. Hrvatski geografski kongres, zbornik radova / Toskić, Aleksandar - Zagreb : Hrvatsko geografsko društvo, 2005, 68-81

Skup
3. Hrvatski geografski kongres

Mjesto i datum
Zadar, Hrvatska, 24.09.2005. - 27.09.2005

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Domaća recenzija

Ključne riječi
trgovački centar; maloprodajni sustav; "nova geografija maloprodaje"; potrošačko društvo; tranzicija
(shopping center; retail system; "new geography of retail"; consumer society; transition)

Sažetak
U članku je dan pregled izabranih stranih istraživanja o trgovačkim centrima kao elementima šireg okvira problematike opskrbe, potrošnje, maloprodaje te suvremenih trendova u ispreplitanju funkcije provođenja slobodnog vremena i kupovine. Pregled obrađenih istraživanja je uvjetno podijeljen u četiri tematske skupine: a) hijerarhijska i funkcionalna organizacija maloprodaje i njen utjecaj na prostorni razvoj, b) odabir lokacije maloprodajnih mjesta, c) trendovi i transformacija maloprodaje i d) potrošačko društvo, &laquo ; pejsaži&raquo ; potrošnje i postmoderni urbanizam. Rezultati obrađenih istraživanja ukazuju na potrebu sustavnog pristupa istraživanju utjecaja transformacije maloprodaje (posebno trgovačkih centara) na prostor s kompleksnog, geografskog aspekta. Ta je potreba još izraženija uzme li se u obzir dinamika i intenzitet promjena maloprodajnog sustava u Hrvatskoj.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Geologija



POVEZANOST RADA


Projekti:
0119553

Ustanove:
Prirodoslovno-matematički fakultet, Zagreb


Citiraj ovu publikaciju:

Lukić, Aleksandar
Geografski aspekti istraživanja maloprodaje i trgovačkih centara // 3. Hrvatski geografski kongres, zbornik radova / Toskić, Aleksandar (ur.).
Zagreb: Hrvatsko geografsko društvo, 2005. str. 68-81 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
Lukić, A. (2005) Geografski aspekti istraživanja maloprodaje i trgovačkih centara. U: Toskić, A. (ur.)3. Hrvatski geografski kongres, zbornik radova.
@article{article, author = {Luki\'{c}, Aleksandar}, editor = {Toski\'{c}, A.}, year = {2005}, pages = {68-81}, keywords = {trgova\v{c}ki centar, maloprodajni sustav, "nova geografija maloprodaje", potro\v{s}a\v{c}ko dru\v{s}tvo, tranzicija}, title = {Geografski aspekti istra\v{z}ivanja maloprodaje i trgova\v{c}kih centara}, keyword = {trgova\v{c}ki centar, maloprodajni sustav, "nova geografija maloprodaje", potro\v{s}a\v{c}ko dru\v{s}tvo, tranzicija}, publisher = {Hrvatsko geografsko dru\v{s}tvo}, publisherplace = {Zadar, Hrvatska} }
@article{article, author = {Luki\'{c}, Aleksandar}, editor = {Toski\'{c}, A.}, year = {2005}, pages = {68-81}, keywords = {shopping center, retail system, "new geography of retail", consumer society, transition}, title = {Geographical Aspects of Retail and Shopping Centers Research}, keyword = {shopping center, retail system, "new geography of retail", consumer society, transition}, publisher = {Hrvatsko geografsko dru\v{s}tvo}, publisherplace = {Zadar, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font