Pregled bibliografske jedinice broj: 224873
Turističke agencije, poslovanje i menadžment
Turističke agencije, poslovanje i menadžment. Split: Ekokon, 2005 (monografija)
CROSBI ID: 224873 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Turističke agencije, poslovanje i menadžment
(Travel agencies, business and management)
Autori
Dulčić, Ante
Vrsta, podvrsta i kategorija knjige
Autorske knjige, monografija, znanstvena
Izdavač
Ekokon
Grad
Split
Godina
2005
Stranica
450
ISBN
953-98920-1-5
Ključne riječi
turističke agencije; detaljističke agencije; grosističke agencije; partnerstva turističkih agencija; turistički aranžmani; ekonomika agencije; instrumenti regulacije poslovnih odnosa agencije; zaštita putnika; informacijski sustavi u turizmu; planiranje;
(travel agency; retailer; wholesailer; cooperations among travel agencies; travel package; economic of travel agency; instruments of regulation; consumer rights; information systems in tourism; tourism planning;)
Sažetak
Knjiga obrađuje temeljne pojave i funkcije turističkih agencija u sustavu razmjene agencijskih usluga, zatim istražuje vrste agencijskih usluga tipičnih za posredovanje i tipične vrste putnih aranžmana. Agencija se promatra kao poslovni entitet te se istražuje ekonomika poslovanja tog specifičnog poslovnog subjekta. U posebnom poglavlju obrađeni su normativni uvjeti poslovanja putničke agencije i to od nacionalne do međunarodne razine i tipični oblici ugovornih odnosa. Posebno je obrađen problem zaštite potrošača polazeći o smjernice EU 90/314. U knjizi se razmatraju i suvremeni oblici komunikacijeske i informacijske tehnologije koje se danas koriste u agencijskom poslovanju. Upravljanje agencijom obrađeno je kroz sustav planiranja, politika i procedura, organiziranja i upravljanja marketingom kao jednom od ključnih funkcija upravljanja agencijom.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija