Pregled bibliografske jedinice broj: 222903
Sjede li studenti u predavaonici prema slučajnom rasporedu? – pilot studija
Sjede li studenti u predavaonici prema slučajnom rasporedu? – pilot studija // Zbornik radova 7. simpozija Hrvatskog društva za medicinsku informatiku / Kern, Josipa ; Hercigonja Szekeres, Mira (ur.).
Zagreb: Medicinska naklada, 2005. str. 36-39 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 222903 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Sjede li studenti u predavaonici prema slučajnom rasporedu? – pilot studija
(Do students chose chairs in classroom by chance? A pilot study)
Autori
Lulić, Ileana ; Ković, Ivor ; Basrak, Bojan ; Bilić Zulle, Lidija ; Petrovečki, Mladen
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Zbornik radova 7. simpozija Hrvatskog društva za medicinsku informatiku
/ Kern, Josipa ; Hercigonja Szekeres, Mira - Zagreb : Medicinska naklada, 2005, 36-39
Skup
7. simpozij Hrvatskog društva za medicinsku informatiku
Mjesto i datum
Rijeka, Hrvatska, 21.10.2005
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
Studenti medicine; Medicinska edukacija; Medicinska informatika; Medicinski fakultet
(Students; Medical; Education; Medical; Medical informatics; University School of Medicine)
Sažetak
Cilj. Utvrditi postoji li povezanost mjesta koje odabiru studenti u predavaonici s njihovim karakteristikama i iznaći pogodan matematičko-statistički model za provjeru hipoteze. Ispitanici i postupci. Studenti druge godine studija medicine na Medicinskom fakultetu Sveučilišta u Rijeci koji su prisustvovali završnom predavanju iz Medicinske informatike u svibnju 2005. godine (N=87, 38% muškaraca i 62% žena, u dobi od 19 do 25 godina) slobodno su odabrali mjesto sjedenja u predavaonici. Raspored sjedenja je zabilježen i prikupljeni su podatci o akademskom uspjehu studenata na prvoj godini studija. Izračunat je prostorni trend s obzirom na prosjek ocjena s prve godine studija te permutacijskim testom ispitana razlika izmedju slučajne i stvarne raspodjele studenata u predavaonici. Rezultati. Predloženom matematičko-statističkom raščlambom utvrđeno je da su spol (p<0, 001), dob (p=0, 05) i uspjeh studenata (p=0, 035) značajne varijable u rasporedu studenata u predavaonici. Zaključak. Očekivani rezultat o utjecaju uspjeha studenta na odabir mjesta u predavaonici dokazan je s pomoću predloženog matematičko-statističkog modela. Rezultati pilot studije upućuju na daljnja istraživanja u smjeru usavršavanja matematičko-statističkog modela i uklapanja u računalni program te iznalaženju daljnjih karakteristika studenata koje mogu utjecati na raspored u predavaonici i tijek nastave.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Matematika, Javno zdravstvo i zdravstvena zaštita
POVEZANOST RADA
Projekti:
0062044
Ustanove:
Prirodoslovno-matematički fakultet, Matematički odjel, Zagreb,
Medicinski fakultet, Rijeka