Pregled bibliografske jedinice broj: 222524
Rehabilitacija i integracija djece školske dobi s umjetnom pužnicom - verbotonalni model
Rehabilitacija i integracija djece školske dobi s umjetnom pužnicom - verbotonalni model // Međunarodni verbotonalni kongres -verbotonalna metoda i umjetna pužnica: zbornik sažetaka
Moskva: Međunarodni verbotonalni kongres - Moskva, 2005. str. 21-21 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni)
CROSBI ID: 222524 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Rehabilitacija i integracija djece školske dobi s umjetnom pužnicom - verbotonalni model
(School rehabilitation and integration of children with cochlear implant - Verbotonal method)
Autori
Dulčić, Adinda ; Crnković, Višnja ; Jurjević-Grkinić, Ivanka ; Novak-Keber, Mirela ; Stanić Ivanov, Marija ; Pintar, Vesna ; Leskovar, Jagoda ; Valjak, Marija ; Jambrović, Jadranka
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, znanstveni
Izvornik
Međunarodni verbotonalni kongres -verbotonalna metoda i umjetna pužnica: zbornik sažetaka
/ - Moskva : Međunarodni verbotonalni kongres - Moskva, 2005, 21-21
Skup
Međunarodni verbotonalni kongres -verbotonalna metoda i umjetna pužnica
Mjesto i datum
Moskva, Ruska Federacija, 13.10.2005. - 15.10.2005
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
umjetna pužnica ; rehabilitacija i integracija djece
(cochlear implant ; rehabilitation and integration of children)
Sažetak
The rehabilitation methods as well as achievements, preparations and forms of educational integration of school age children with cochlear implant are considered. Especially it is considered the forms of special support of children with cochlear implant starting from the elementary school and up to the vocational training and switch from special to integrated educational conditions. High emphasis is placed on preparation of regular school to admit children with cochlear implant as well as on form of professional collaboration and monitoring of such children. Supportive-educational work with parents and relatives of children with cochlear implant is a presupposition of a successful rehabilitation and integration as well as the recommendations to parents/relatives according to Verbotonal model. The direct forms of social-pedagogical support of teenagres with cochlear implant are presented in description of work of Youth Club at the Polyclinic SUVAG. The viewpoints of rehabilitator, educator, psychologist, pedagogue and psychiatrist are provided.
Izvorni jezik
Engleski
Znanstvena područja
Kliničke medicinske znanosti, Pedagogija, Logopedija
POVEZANOST RADA
Projekti:
MZOS-0207002 - Verbotonalna metoda i umjetna pužnica: program dijagnostike i rehabilitacije (Runjić, Nađa, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Poliklinika SUVAG