Pregled bibliografske jedinice broj: 222422
Studij iz perspektive studenata i sveučilišnih nastavnika-iskustva Sveučilišta u Rijeci
Studij iz perspektive studenata i sveučilišnih nastavnika-iskustva Sveučilišta u Rijeci // Godišnja konferencija hrvatskih psihologa - Sažetci radova: Psiholog i zajednica / Kolić-Vehovec, Svjetlana (ur.).
Rijeka: Društvo psihologa Primorsko-goranske županije, 2004. str. 52-52 (predavanje, domaća recenzija, sažetak, stručni)
CROSBI ID: 222422 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Studij iz perspektive studenata i sveučilišnih nastavnika-iskustva Sveučilišta u Rijeci
(Studies from students perspective and from the perspective of university teachers - experiences of University in Rijeka)
Autori
Bezinović, Petar ; Bajšanski, Miljana
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, stručni
Izvornik
Godišnja konferencija hrvatskih psihologa - Sažetci radova: Psiholog i zajednica
/ Kolić-Vehovec, Svjetlana - Rijeka : Društvo psihologa Primorsko-goranske županije, 2004, 52-52
Skup
12. godišnja konferencija hrvatskih psihologa
Mjesto i datum
Opatija, Hrvatska, 10.11.2004. - 13.11.2004
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
sveučilišni nastavnici; studenti; kvaliteta obrazovanja
(university teachers; students; quality od education)
Sažetak
U sklopu sustava za promicanje kvalitete obrazovanja Sveučilišta u Rijeci provedeno je ispitivanje iskustava sa studijem studenata završnih godina svih stručnih i sveučilišnih studija. Istovremeno su istražena i mišljenja nastavnika o istim temama. Prikupljeni rezultati predstavljaju polazište za sustavnu samoanalizu i samovrednovanje rada sa studentima, koja je nužna za izradu razvojnih planova i strategija visokoškolskih institucija. Rezultati upućuju na različito viđenje studija iz perspektive studenata i nastavnika i omogućuju konstruktivnu raspravu o kvaliteti visokog obrazovanja i potrebnim postupcima za njezino unaprijeđivanje.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Psihologija