Pregled bibliografske jedinice broj: 222408
Značaj znanja o okolišu i održivom razvoju u obrazovanju ekonomista
Značaj znanja o okolišu i održivom razvoju u obrazovanju ekonomista // Znanje - temeljni ekonomski resurs / Sundać, Dragomir (ur.).
Rijeka, 2002. str. 223-228 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 222408 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Značaj znanja o okolišu i održivom razvoju u obrazovanju ekonomista
(IMPORTANCE OF KNOWLEDGE ABOUT ENVIRONMENT AND SUSTAINABLE DEVELOPMENT IN TEACHING ECONOMICS)
Autori
Afrić, Kristina
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Znanje - temeljni ekonomski resurs
/ Sundać, Dragomir - Rijeka, 2002, 223-228
Skup
Znanje - temeljni ekonomski resurs
Mjesto i datum
Rijeka, Hrvatska, 10.2002
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
znanje; okoliš; održivi razvoj; proces obrazovanja ekonomista
(knowledge; environment; sustainable development; teaching economics)
Sažetak
Prevencija i rješavanje ekoloških problema te prevladavanje ekološke krize zahtijevaju promjenu čovjekova odnosa prema okolišu. Na tim se osnovama razvila koncepcija održivog razvoja, koja pretpostavlja promijenjen i odgovoran odnos prema okolišu s obzirom na potrebe sadašnjih i budućih generacija. Pretpostavka njene implementacije je povećanje razine osviještenosti i znanja o načinima praktične realizacije te koncepcije u svakodnevnom životu. Vrlo bitnu ulogu u tome trebao bi imati obrazovni proces na svim razinama obrazovanja. Osobito se to odnosi na proces visokog obrazovanja, budući da bi studenti, po završenom studiju, trebali biti nositelji promjena u društvu. U radu se posebno naglašava značaj znanja o okolišu i održivom razvoju u obrazovanju ekonomista, budući da je istraživanjem uočeno da se u postojećim nastavnim planovima tome ne poklanja dovoljno pažnje. Studenti ekonomskih fakulteta trebali bi biti upoznati ne samo s koncepcijom održivog razvoja, već bi trebali tijekom studija, pored usvajanja teorijskih spoznaja, stjecati znanje o mogućnostima i načinima primjene te koncepcije u gospodarskom životu. Studente je potrebno osvijestiti o ekološki djelotvornom poslovanju kao izvoru konkurentske prednosti na nacionalnom i međunarodnom tržištu. Ekološka osviještenost ekonomista pridonijet će usmjeravanju ka održivom gospodarskom i svekolikom razvoju Hrvatske.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija