Pregled bibliografske jedinice broj: 222016
Trgovina u društveno - gospodarskom razvoju Hrvatske
Trgovina u društveno - gospodarskom razvoju Hrvatske // Marketinške paradigme za 21. stoljeće / Kesić, Tanja ; Ozreetić - Došen, Đurđana (ur.).
Zagreb: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2005. str. 83 - 84 (predavanje, domaća recenzija, sažetak, pregledni)
CROSBI ID: 222016 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Trgovina u društveno - gospodarskom razvoju Hrvatske
(Trade in the Socio - Economic Development of Croatia)
Autori
Segetlija, Zdenko
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, pregledni
Izvornik
Marketinške paradigme za 21. stoljeće
/ Kesić, Tanja ; Ozreetić - Došen, Đurđana - Zagreb : Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2005, 83 - 84
Skup
XIX Kongres CROMAR-a
Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 21.10.2005. - 22.10.2005
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
trgovina; gospodarstvo; marketing; društveno – gospodarski sustav;
(trade; economy; marketing; socio – economic system; Republik of Croatia)
Sažetak
U radu se analizira trgovina kao gospodarska djelatnost i njezino mjesto u gospodarstvu i društvu uopće u Republici Hrvatskoj u različitim etapama društveno – gospodarskog razvoja, od 1945. do danas. Zbog svoga značenja za funkcioniranje ukupnoga društveno – gospodrskog sustava trgovina se različito ocjenjivala s motrišta društveno – gospodarskog sustava, a imala je i različit tretman od strane nositelja ekonomske politike. U teorijskim razmatranjima dolazilo se do spoznaja o potrebama uvođenja marketinga u trgovini (možda i marketinga trgovine) i vertikalnoga marketinga, ali u tadašnjim uvjetima relativno zatvorenoga gospodarstva. Međutim, kreatori tadašnjeg gospodarskog sustava i nositelji ekonomske politike nisu uspjeli izgraditi zadovoljavajući društveno – gospodarski sustav. Vezano uz to zanimljivo je da i za rješavanje sadašnjih gospodarskih problema Republike Hrvatske nedostaju teorijska razmatranja potreba razvoja trgovine i njezinog utjecaja na ukupni društveno – gospodarski razvoj u novim tranzicijskim uvjetima. U tim novim okolnostima nastaju daljnji mnogostruki problemi (ekonomski, ekološki, kulturološki, politički i sl.) za rješavanje kojih suvremena marketinška teorija pokušava naći prave odgovore.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA