Pregled bibliografske jedinice broj: 221849
Metodika u obrazovanju učitelja
Metodika u obrazovanju učitelja // Stanje i perspektive obrazovanja nastavnika
Rijeka, 2005. (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 221849 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Metodika u obrazovanju učitelja
(Methodics in the education of teachers)
Autori
Bežen, Ante
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Stanje i perspektive obrazovanja nastavnika
/ - Rijeka, 2005
Skup
« ; Stanje i perspektive obrazovanja nastavnika» ;
Mjesto i datum
Rijeka, Hrvatska, 20.10.2003
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
metodika; obrazovanje; učitelj; učiteljski studij
(methodics; education; teachers; teachers sourses)
Sažetak
Metodike su važna sastavnica studija za sve učiteljske struke - od odgojitelja u predškolskim ustanovama do profesora u srednjim školama. Studijem metodike postiže se jedan od najvažnijih ciljeva studija: osposobljavanje za praktični rad u predškolskoj odnosno školskoj ustanovi. Međutim, područje metodike jedno je od najnesređenijih u učiteljskom studiju. U ovom radu govori se o problemu značenja termina učitelj i metodika, o metodičkim kolegijima u sastavu sveučilišnih studija, o položaju metodike u učiteljskim studijima te o strukturi metodičkih kolegija. Postoje i pitanja metodičke prakse, znanstvenika metodičara, metodike kao priznate znanstvene discipline i vježbaonica za metodičku praksu koje treba intenzivno istraživati i rješavati.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija