Pregled bibliografske jedinice broj: 221725
Trening socijalnih vještina – izazovi implementacije
Trening socijalnih vještina – izazovi implementacije // Dijete i društvo : časopis za promicanje prava djeteta, 7 (2005), 1; 138-149 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, stručni)
CROSBI ID: 221725 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Trening socijalnih vještina – izazovi implementacije
(Social Skills Training - challenges of implementation)
Autori
Ferić, Martina ; Kranželić Tavra, Valentina
Izvornik
Dijete i društvo : časopis za promicanje prava djeteta (1332-3210) 7
(2005), 1;
138-149
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, stručni
Ključne riječi
trening socijalnih vještina; implementacija programa; djeca i mladi
(social skills training program implementation; children and youth)
Sažetak
Važnost učenja socijalnih vještina je u činjenici da je posjedovanje i korištenje socijalnih vještina u uskoj vezi s podržavanjem prosocijalnih ponašanja i promicanjem pozitivnog razvoja. Promicanje razvoja socijalnih, emocionalnih i, uopće, životnih vještina, jedan je od temelja zdravog i pozitivnog razvoja koji se treba osigurati svima, unatoč "nepostojanju" očitih problema ili visoke vjerojatnosti da će se oni kasnije pojaviti. Uz kratak opis programa Treninga socijalnih vještina, poseban naglasak je stavljen na mogućnosti implementacije programa. Treninzi socijalnih vještina pokazuju učinak u unaprjeđenju specifičnih prosocijalnih ponašanja, ali pred svima stoji izazov produljivanja trajnosti učinka, odnosno prijenosa usvojenog iz jednog socijalnog konteksta u drugi. Odgovornost za suočavanje i rješavanje s navedenim izazovom ne leži samo na programu i njegovoj kvaliteti već i na dobro pripremljenom terenu za njegovu implementaciju.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija