Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 219173

Da, ali...


Balarin, Maja; Pećina, Planinka
Da, ali... // Sedmi hrvatski simpozij o nastavi fizike: Uloga modela i modeliranja u suvremenoj nastavi fizike / Buljubašić, Mladen ; Knežević, Stjepan (ur.).
Split: Hrvatsko fizikalno društvo, 2005. str. 249-251 (poster, nije recenziran, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)


CROSBI ID: 219173 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Da, ali...
(Yes, but.....)

Autori
Balarin, Maja ; Pećina, Planinka

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni

Izvornik
Sedmi hrvatski simpozij o nastavi fizike: Uloga modela i modeliranja u suvremenoj nastavi fizike / Buljubašić, Mladen ; Knežević, Stjepan - Split : Hrvatsko fizikalno društvo, 2005, 249-251

Skup
Sedmi hrvatski simpozij o nastavi fizike :Uloga modela i modeliranja u suvremenoj nastavi fizike

Mjesto i datum
Split, Hrvatska, 30.03.2005. - 01.04.2005

Vrsta sudjelovanja
Poster

Vrsta recenzije
Nije recenziran

Ključne riječi
znanje; razumijevanje; alternativne ideje
(knowledge; understanding; alternative ideas)

Sažetak
Ispod tankog sloja deklarativnog znanja kriju se mnoge alternativne koncepcije. ispitano je 1174 studenata prve godine na fakultetima koji su imali fiziku na prijamnom ispitu i utvrđeno je: Znanje rješavanje zadataka nije mjerilo razumijevanja fizike. - Studenti ne vide u fizici ni konzistentnost ni logičnost. - Studenti ne povezuju zakone fizike sa osobnim iskustvom i stvarnim životom. - Razlike u odgovorima studenata pojedinih fakulteta nisu značajne. - Nije uočen utjecaj vrste završene srednje škole na točnost odgovora.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Fizika, Pedagogija



POVEZANOST RADA


Projekti:
0119266
0108043

Ustanove:
Medicinski fakultet, Zagreb,
Prirodoslovno-matematički fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Planinka Pećina (autor)

Avatar Url Maja Balarin (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Balarin, Maja; Pećina, Planinka
Da, ali... // Sedmi hrvatski simpozij o nastavi fizike: Uloga modela i modeliranja u suvremenoj nastavi fizike / Buljubašić, Mladen ; Knežević, Stjepan (ur.).
Split: Hrvatsko fizikalno društvo, 2005. str. 249-251 (poster, nije recenziran, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
Balarin, M. & Pećina, P. (2005) Da, ali.... U: Buljubašić, M. & Knežević, S. (ur.)Sedmi hrvatski simpozij o nastavi fizike: Uloga modela i modeliranja u suvremenoj nastavi fizike.
@article{article, author = {Balarin, Maja and Pe\'{c}ina, Planinka}, year = {2005}, pages = {249-251}, keywords = {znanje, razumijevanje, alternativne ideje}, title = {Da, ali...}, keyword = {znanje, razumijevanje, alternativne ideje}, publisher = {Hrvatsko fizikalno dru\v{s}tvo}, publisherplace = {Split, Hrvatska} }
@article{article, author = {Balarin, Maja and Pe\'{c}ina, Planinka}, year = {2005}, pages = {249-251}, keywords = {knowledge, understanding, alternative ideas}, title = {Yes, but.....}, keyword = {knowledge, understanding, alternative ideas}, publisher = {Hrvatsko fizikalno dru\v{s}tvo}, publisherplace = {Split, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font