Pregled bibliografske jedinice broj: 219173
Da, ali...
Da, ali... // Sedmi hrvatski simpozij o nastavi fizike: Uloga modela i modeliranja u suvremenoj nastavi fizike / Buljubašić, Mladen ; Knežević, Stjepan (ur.).
Split: Hrvatsko fizikalno društvo, 2005. str. 249-251 (poster, nije recenziran, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 219173 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Da, ali...
(Yes, but.....)
Autori
Balarin, Maja ; Pećina, Planinka
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Sedmi hrvatski simpozij o nastavi fizike: Uloga modela i modeliranja u suvremenoj nastavi fizike
/ Buljubašić, Mladen ; Knežević, Stjepan - Split : Hrvatsko fizikalno društvo, 2005, 249-251
Skup
Sedmi hrvatski simpozij o nastavi fizike :Uloga modela i modeliranja u suvremenoj nastavi fizike
Mjesto i datum
Split, Hrvatska, 30.03.2005. - 01.04.2005
Vrsta sudjelovanja
Poster
Vrsta recenzije
Nije recenziran
Ključne riječi
znanje; razumijevanje; alternativne ideje
(knowledge; understanding; alternative ideas)
Sažetak
Ispod tankog sloja deklarativnog znanja kriju se mnoge alternativne koncepcije. ispitano je 1174 studenata prve godine na fakultetima koji su imali fiziku na prijamnom ispitu i utvrđeno je: Znanje rješavanje zadataka nije mjerilo razumijevanja fizike. - Studenti ne vide u fizici ni konzistentnost ni logičnost. - Studenti ne povezuju zakone fizike sa osobnim iskustvom i stvarnim životom. - Razlike u odgovorima studenata pojedinih fakulteta nisu značajne. - Nije uočen utjecaj vrste završene srednje škole na točnost odgovora.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Fizika, Pedagogija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Medicinski fakultet, Zagreb,
Prirodoslovno-matematički fakultet, Zagreb