Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 213836

Kvalitativna primjena SERVQUAL modela u hotelskoj industriji


Marković, Suzana
Kvalitativna primjena SERVQUAL modela u hotelskoj industriji // Tourism and hospitality management, 11 (2005), 1; 301-312 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)


CROSBI ID: 213836 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Kvalitativna primjena SERVQUAL modela u hotelskoj industriji
(Qualitative Applications of the SERVQUAL Model in the Hotel Industry)

Autori
Marković, Suzana

Izvornik
Tourism and hospitality management (1330-7533) 11 (2005), 1; 301-312

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni

Ključne riječi
kvaliteta usluga; mjerenje; SERVQUAL; hotelska industrija
(Service Quality; Measurement; SERVQUAL; Hotel Industry)

Sažetak
U radu se prikazuju rezultati kvalitativne primjene SERVQUAL modela (Parasuraman et al., 1988) u hotelskoj industriji. Istraživanje je provedeno u svibnju 2002. godine, na prigodnom uzorku od devet menadžera hotelima Opatijske rivijere. U ispitivanju menadžera koristila su se dva strukturirana i jedan polustrukturirani SERVQUAL upitnik. Cilj ovog eksplorativnog istraživanja bio je: (a) ispitati kako menadžeri ocjenjuju karakteristike hotelskih usluga, tj. koje dimenzije kvalitete usluga smatraju najvažnjijim, (b) izmijeriti percepciju menadžera o kvaliteti usluga u hotelu općenito i o procesima unutar hotela, (c) saznati da li postoje jazovi u internoj kvaliteti usluga u hotelu, te (d) dobiti uvid u probleme hotelske prakse i postizanje boljeg razumijevanja pojava, situacija i događaja, što sve olakšava i pomaže u rješavanju problema. Rezultati istraživanja pokazali su da menadžeri pridaju najveću važnost izgledu hotelskih objekata, hotelske opreme, hotelskog osoblja i promotivnog materijala, dok najmanje važnim smatraju susretljivost hotelskog osoblja. Na temelju prethodno rečenog, dolazi se do zaključka da hotelski menadžeri ne poznaju dobro očekivanja i percepciju hotelskih gostiju.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Projekti:
0116001

Ustanove:
Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Opatija

Profili:

Avatar Url Suzana Marković (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Marković, Suzana
Kvalitativna primjena SERVQUAL modela u hotelskoj industriji // Tourism and hospitality management, 11 (2005), 1; 301-312 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
Marković, S. (2005) Kvalitativna primjena SERVQUAL modela u hotelskoj industriji. Tourism and hospitality management, 11 (1), 301-312.
@article{article, author = {Markovi\'{c}, Suzana}, year = {2005}, pages = {301-312}, keywords = {kvaliteta usluga, mjerenje, SERVQUAL, hotelska industrija}, journal = {Tourism and hospitality management}, volume = {11}, number = {1}, issn = {1330-7533}, title = {Kvalitativna primjena SERVQUAL modela u hotelskoj industriji}, keyword = {kvaliteta usluga, mjerenje, SERVQUAL, hotelska industrija} }
@article{article, author = {Markovi\'{c}, Suzana}, year = {2005}, pages = {301-312}, keywords = {Service Quality, Measurement, SERVQUAL, Hotel Industry}, journal = {Tourism and hospitality management}, volume = {11}, number = {1}, issn = {1330-7533}, title = {Qualitative Applications of the SERVQUAL Model in the Hotel Industry}, keyword = {Service Quality, Measurement, SERVQUAL, Hotel Industry} }

Časopis indeksira:


  • EconLit


Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::


  • Sociological Abstracts
  • Journal of Economic Literature





Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font