Pregled bibliografske jedinice broj: 213836
Kvalitativna primjena SERVQUAL modela u hotelskoj industriji
Kvalitativna primjena SERVQUAL modela u hotelskoj industriji // Tourism and hospitality management, 11 (2005), 1; 301-312 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
CROSBI ID: 213836 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Kvalitativna primjena SERVQUAL modela u hotelskoj industriji
(Qualitative Applications of the SERVQUAL Model in the Hotel Industry)
Autori
Marković, Suzana
Izvornik
Tourism and hospitality management (1330-7533) 11
(2005), 1;
301-312
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni
Ključne riječi
kvaliteta usluga; mjerenje; SERVQUAL; hotelska industrija
(Service Quality; Measurement; SERVQUAL; Hotel Industry)
Sažetak
U radu se prikazuju rezultati kvalitativne primjene SERVQUAL modela (Parasuraman et al., 1988) u hotelskoj industriji. Istraživanje je provedeno u svibnju 2002. godine, na prigodnom uzorku od devet menadžera hotelima Opatijske rivijere. U ispitivanju menadžera koristila su se dva strukturirana i jedan polustrukturirani SERVQUAL upitnik. Cilj ovog eksplorativnog istraživanja bio je: (a) ispitati kako menadžeri ocjenjuju karakteristike hotelskih usluga, tj. koje dimenzije kvalitete usluga smatraju najvažnjijim, (b) izmijeriti percepciju menadžera o kvaliteti usluga u hotelu općenito i o procesima unutar hotela, (c) saznati da li postoje jazovi u internoj kvaliteti usluga u hotelu, te (d) dobiti uvid u probleme hotelske prakse i postizanje boljeg razumijevanja pojava, situacija i događaja, što sve olakšava i pomaže u rješavanju problema. Rezultati istraživanja pokazali su da menadžeri pridaju najveću važnost izgledu hotelskih objekata, hotelske opreme, hotelskog osoblja i promotivnog materijala, dok najmanje važnim smatraju susretljivost hotelskog osoblja. Na temelju prethodno rečenog, dolazi se do zaključka da hotelski menadžeri ne poznaju dobro očekivanja i percepciju hotelskih gostiju.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Projekti:
0116001
Ustanove:
Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Opatija
Profili:
Suzana Marković
(autor)
Citiraj ovu publikaciju:
Časopis indeksira:
- EconLit
Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::
- Sociological Abstracts
- Journal of Economic Literature