Pregled bibliografske jedinice broj: 213604
Farmaceutska izobrazba na FBF-u u okviru Bolonjskog procesa
Farmaceutska izobrazba na FBF-u u okviru Bolonjskog procesa // Knjiga sažetaka/Book of Abstracts, Treći hrvatski kongres farmacije s međunarodnim sudjelovanjem / Zorc, Branka (ur.).
Zagreb: Farmaceutsko-biokemijski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2005. str. 63-63 (pozvano predavanje, domaća recenzija, sažetak, stručni)
CROSBI ID: 213604 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Farmaceutska izobrazba na FBF-u u okviru Bolonjskog procesa
(Pharmacy Education at FBF According to Bologna Process)
Autori
Jalšenjak, Ivan ; Jadrijević-Mladar Takač, Milena
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, stručni
Izvornik
Knjiga sažetaka/Book of Abstracts, Treći hrvatski kongres farmacije s međunarodnim sudjelovanjem
/ Zorc, Branka - Zagreb : Farmaceutsko-biokemijski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2005, 63-63
ISBN
953-6256-47-9
Skup
Treći hrvatski kongres farmacije s međunarodnim sudjelovanjem
Mjesto i datum
Cavtat, Hrvatska, 27.04.2005. - 30.04.2005
Vrsta sudjelovanja
Pozvano predavanje
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
Farmaceutska izobrazba; Bolonjski proces; Farmaceutsko-biokemijski fakultet; Tempus JEP-18028-2003
(Pharmacy education; Bologna process; Faculty of pharmacy and biochemistry; Tempus JEP-18028-2003)
Sažetak
Dodiplomska nastava je temeljni i trajni izazov svake sveučilišne sastavnice, osobito danas u doba usklađivanja i harmonizacije nastavnog plana s onima u EU. U 123 godine provođenja sveučilišne nastave farmacije na Sveučilištu u Zagrebu (utemeljena 1882.) studij se mijenjao i prilagođavao potrebama društva te razvoja struke. Više od trinaest značajnih i prijelomnih promjena, imale su značajke prilagodbe studija suvremenim potrebama u farmaciji. Obilježje zadnje promjene ima značaj u tome što uključuje ne samo harmonizaciju već i usklađivanje nastavnog procesa prema europskim standardima. Studij farmacije na Farmaceutsko-biokemijskom fakultetu (FBF-u) prema novoj shemi studiranja trajat će pet godina u jednom, integriranom ciklusu, a uključivat će pored tradicionalnog modela podučavanja i aktivni pristup učenju, u edukaciji poznat kao studentski model, u završnoj godini studija. Tako će pored novih neophodnih sadržaja važnih za suvremenu farmaciju biti uključen i novi pristup učenju s većim uključivanjem studenata u aktivni proces. Cilj novog nastavnog programa bio je zadržati pozitivna obilježja tradicionalnog programa, uz dodatak novoga koji se temelji na problemski usmjerenoj nastavi, a time i učenju. Razvoj i implementaciju novog programa na FBF-u odobrila je i financijski podupire EC kroz zajednički međunarodni projekt Tempus JEP-18028-2003. Članovi konzorcija ovog projekta su: The School of Pharmacy University of London, The School of Pharmacy and Biomolecular Sciences University of Brighton, Faculty of Pharmacy University of Navarra i Farmaceutsko-biokemijski fakultet. Cilj projekta jest unijeti nove sadržaje na našem fakultetu s ciljem podučavanje vještina relevantnih suvremenim saznanjima i istraživanju u polju farmaceutske skrbi koja obuhvaća kliničku farmaciju, farmakoterapije, zdravstvenu ekonomiku i upravljanje lijekovima.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Farmacija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Farmaceutsko-biokemijski fakultet, Zagreb