Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 213347

Vrednovanje postignuća učenika u savladavanju gradiva iz fizike pismenim ispitivanjem


Žauhar, Gordana; Lekić, Andrica; Mandić, Magda
Vrednovanje postignuća učenika u savladavanju gradiva iz fizike pismenim ispitivanjem // Uloga modela i modeliranja u suvremenoj nastavi fizike / Buljubašić, Mladen ; Knežević, Stjepan (ur.).
Split: Hrvatsko fizikalno društvo, 2005. str. 257-262 (poster, nije recenziran, cjeloviti rad (in extenso), stručni)


CROSBI ID: 213347 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Vrednovanje postignuća učenika u savladavanju gradiva iz fizike pismenim ispitivanjem
(Evaluatin of students achievements'in physics by written examination)

Autori
Žauhar, Gordana ; Lekić, Andrica ; Mandić, Magda

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), stručni

Izvornik
Uloga modela i modeliranja u suvremenoj nastavi fizike / Buljubašić, Mladen ; Knežević, Stjepan - Split : Hrvatsko fizikalno društvo, 2005, 257-262

Skup
Sedmi hrvatski simpozij o nastavi fizike

Mjesto i datum
Šibenik, Hrvatska, 30.03.2005. - 01.04.2005

Vrsta sudjelovanja
Poster

Vrsta recenzije
Nije recenziran

Ključne riječi
pismeno ispitivanje; nastava fizike; vrednovanje
(written examination; teaching of physics; evaluation)

Sažetak
Vrednovanje postignuća učenika pismenim ispitivanjem sve je češći oblik provjere razine znanja i sposobnosti učenika. Ovaj način ispitivanja često se koristi zbog njegove objektivnosti i mogućosti provjere znanja kod velike grupe učenika. Analiziran je uspjeh na razredbenim kao i na pismenim ispitima iz fizike na Medicinskom fakultetu u Rijeci s ciljem poboljšanja kvalitete pitanja u navedenim testovima. Pitanja u ta dva testa bitno se razlikuju po formi i sadržaju. Razredbeni ispit sastavljen je od tzv. klasičnih pitanja s pet ponuđenih odgovora od kojih je samo jedan odgovor točan. Većina pitanja u tom testu ispituje znanje informacija ili sposobnost rješavanja jednostavnih numeričkih zadataka. Pismeni test na ispitu iz fizike također je sastavljen od pitanja sa pet ponuđenih odgovora, ali je točno jedan ili više odgovora. Test se sastoji uglavnom od tzv. teorijskih zadataka koji ispituju razumjevanje sadržaja i sposobnost snalaženja u konkretnoj problemskoj situaciji. Uspjeh u rješavanju teorijskih problemskih zadataka znatno je lošiji nego pri rješavanju numeričkih zadataka u oba spomenuta testa. Pretpostavljamo da je jedan od uzroka to što učenici nisu navikli na takav način pismenog ispitivanja. Stoga smatramo da i na pismenim ispitima treba poticati kreativno mišljenje i problemsku nastavu fizike umjesto da tražimo memoriranje određenih formula, pravila i zakona.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Fizika



POVEZANOST RADA


Projekti:
0062011

Ustanove:
Medicinski fakultet, Rijeka

Profili:

Avatar Url Magda Mandić (autor)

Avatar Url Gordana Žauhar (autor)

Avatar Url Andrica Lekić (autor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

Pristup cjelovitom tekstu rada

Citiraj ovu publikaciju:

Žauhar, Gordana; Lekić, Andrica; Mandić, Magda
Vrednovanje postignuća učenika u savladavanju gradiva iz fizike pismenim ispitivanjem // Uloga modela i modeliranja u suvremenoj nastavi fizike / Buljubašić, Mladen ; Knežević, Stjepan (ur.).
Split: Hrvatsko fizikalno društvo, 2005. str. 257-262 (poster, nije recenziran, cjeloviti rad (in extenso), stručni)
Žauhar, G., Lekić, A. & Mandić, M. (2005) Vrednovanje postignuća učenika u savladavanju gradiva iz fizike pismenim ispitivanjem. U: Buljubašić, M. & Knežević, S. (ur.)Uloga modela i modeliranja u suvremenoj nastavi fizike.
@article{article, author = {\v{Z}auhar, Gordana and Leki\'{c}, Andrica and Mandi\'{c}, Magda}, year = {2005}, pages = {257-262}, keywords = {pismeno ispitivanje, nastava fizike, vrednovanje}, title = {Vrednovanje postignu\'{c}a u\v{c}enika u savladavanju gradiva iz fizike pismenim ispitivanjem}, keyword = {pismeno ispitivanje, nastava fizike, vrednovanje}, publisher = {Hrvatsko fizikalno dru\v{s}tvo}, publisherplace = {\v{S}ibenik, Hrvatska} }
@article{article, author = {\v{Z}auhar, Gordana and Leki\'{c}, Andrica and Mandi\'{c}, Magda}, year = {2005}, pages = {257-262}, keywords = {written examination, teaching of physics, evaluation}, title = {Evaluatin of students achievements'in physics by written examination}, keyword = {written examination, teaching of physics, evaluation}, publisher = {Hrvatsko fizikalno dru\v{s}tvo}, publisherplace = {\v{S}ibenik, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font