Pregled bibliografske jedinice broj: 213228
Svjesnost i učenje (stranog) jezika
Svjesnost i učenje (stranog) jezika // Strani jezici : časopis za unapređenje nastave stranih jezika, 34 (2005), 1; 7-19 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
CROSBI ID: 213228 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Svjesnost i učenje (stranog) jezika
(Awareness and (foreign)language learning)
Autori
Bagarić, Vesna
Izvornik
Strani jezici : časopis za unapređenje nastave stranih jezika (0351-0840) 34
(2005), 1;
7-19
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni
Ključne riječi
jezična svjesnost; implicitno i eksplicitno učenje/poučavanje/znanje
(language awareness; implicit and explicit learning/teaching/knowledge)
Sažetak
Pitanje značenja i uloge svjesnosti u procesu učenja i usvajanja (stranog) jezika jedno je od ključnih pitanja na koje teoretičari nastave (stranih) jezika već desetljećima pokušavaju naći odgovor u empirijskim istraživanjima. U tom pogledu u zadnjih je desetak godina postignut značajan napredak. Naime, mnoge studije potvrđuju pozitivan utjecaj postojanja svjesnosti o jeziku kod učenika i/ili načina poučavanja usmjerenog na aktiviranje svjesnosti o jezičnim fenomenima na uspjeh u učenju jezika (npr. Green i Hecht, 1992 ; Fotos, 1993 ; De Keyser, 1994, 1995 ; Schmidt, 1994, 1995 ; Leow, 1997, 2000 ; Bagarić, 2001 itd.). Cilj ovoga rada je dati kratki pregled stavova i diskusija vezanih uz navedeno pitanje. Namjera nam je nastavnicima (stranoga) jezika pružiti svojevrsnu orijentaciju u njihovim razmišljanjima o tome što se pod pojmom svjesnosti zapravo misli, zašto je svjesnost važna u učenju (stranoga) jezika i zašto ju je, i u kojoj mjeri, potrebno poticati.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Filologija
POVEZANOST RADA
Citiraj ovu publikaciju:
Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::
- Linguistics and Language Behavior Abstracts