Pregled bibliografske jedinice broj: 212126
Temeljne odrednice investiranja u obrazovanje odraslih
Temeljne odrednice investiranja u obrazovanje odraslih // Pomorski zbornik, 41 (2003), 361-379 (podatak o recenziji nije dostupan, kongresno priopcenje, znanstveni)
CROSBI ID: 212126 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Temeljne odrednice investiranja u obrazovanje odraslih
(Basic Determinants for Further Education Investment)
Autori
Barić, Vinko
Izvornik
Pomorski zbornik (0554-6397) 41
(2003);
361-379
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, kongresno priopcenje, znanstveni
Ključne riječi
proces dugoročnog obrazovanja; funkcionalna pismenost; formalno/inromalno obrazovanje; training; profesionalni trening; cost-benefit analiza
(life-long education; functional literacy; formal/informal education; refresher training; decreasing yield law; cost-benefit analysis; professional training)
Sažetak
Znanstvene diskusije sve se više bave složenim fenomenom investiranja u obrazovanje. Osim zdrastvenih uvjeta, obrazovanje se smatra temeljnom kvalitetom koju posjeduju pojedinci. Sve više prisutne promjene u našem svkodnevnom životu stvorile su potrebu za odgovarajućom harmonizacijom prethodno stećenog znanja sa traženim na tržištu rada. S tim u vezi, koncept dugoročnog obrazovanja posao je sve češće korišten pojam u znanstvenim i javnim krugovima. Takav pristup prema obrazovanju iziskuje potrebu za primjenom analitičkih metoda u procjenjivanju profitabilnosti investiranja u obrazovanje. Metoda troškova i koristi je jedna od njih. Općenito, postoje uvijek novčane i nenovčane koristi od obrazovanih pojedinaca koji se nalaze na korjenu te metode. Općenito govoreći, formalno obrazovanje prate opadajući prinosi, pa se ono sve više nadopunjava razlčitim oblicima neformalnog obrazovanja.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija