Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 209943

Polazišta i pristupi u opismenjavanju odgajatelja i učitelja za održivi razvoj


Uzelac, Vinka; Pejčić, Aleksandra
Polazišta i pristupi u opismenjavanju odgajatelja i učitelja za održivi razvoj // Zgodnje Opismenjevanje - Opismenjevanje od vrtca do univerze / Resman, Metod ; Medveš, Zdenko (ur.).
Kranjska Gora: Zveza družtev pedagoških delavcev Slovenije, 2005. str. 215.-222. (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)


CROSBI ID: 209943 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Polazišta i pristupi u opismenjavanju odgajatelja i učitelja za održivi razvoj
(STARTING POINTS AND APPROACHES IN ACQUIRING PRESCHOOL AND EARLY PRIMARY SCHOOL TEACHERS' LITERACY FOR SUSTAINABLE DEVELOPMENT)

Autori
Uzelac, Vinka ; Pejčić, Aleksandra

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni

Izvornik
Zgodnje Opismenjevanje - Opismenjevanje od vrtca do univerze / Resman, Metod ; Medveš, Zdenko - Kranjska Gora : Zveza družtev pedagoških delavcev Slovenije, 2005, 215.-222.

Skup
Zgodnje Opismenjevanje - Opismenjevanje od vrtca do univerze

Mjesto i datum
Kranjska Gora, Slovenija, 01.04.2005. - 02.04.2005

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Ključne riječi
okoliš; održivi razvoj; opismenjivanje za održivi razvoj; odgojno-obrazovni djelatnici; odgajatelji predškolske djece; učitelji razredne nastave; inicijalno i permanentno opismenjivanje za okoliš/održivi razvoj
(environment; sustainable development; acquiring literacy for sustainable develoment; educational participants; preschool teachers; early primary school teachers; initial and permanent acquiring literacy for environment / sustainable development)

Sažetak
Rad je nastao u okviru znanstvenoistraživačkog projekta &laquo ; Daljnje obrazovanje odgajatelja i učitelja za okoliš&raquo ; , odobrenog od Ministarstva znanosti i tehnologije Republike Hrvatske 2002. godine. U radu se nastoje identificirati polazišta i pristupi u području obrazovanja za okoliš/održivi razvoj na jednom specifičnom području - profesionalnom razvoju predškolskih odgajatelja. Identificirana su mnogobrojna polazišta i pristupi, odnosno izazovi inicijalnom i permanentnom obrazovanju predškolskih odgajatelja za okoliš/održivi razvoj. Oba procesa ukazuju na modele koji promiču inovativni pristup u njihovu obrazovanju. Naime, nove modele obrazovanja za okoliš karakterizira inovativna fleksibilnost. U novim modelima, obrazovanje za okoliš koji se temelje na aktivnoj poziciji odgojno-obrazovnih djelatnika, kao subjekta sve više dobiva na važnosti. Širenje tih ili sličnih modela ovisi i o drugim polazištima i pristupima. Budućnost će pokazati u kojoj će mjeri pojedina polazišta i pristupi obrazovanju odgajatelja za okoliš/održivi razvoj biti šire prihvaćeni.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Projekti:
0009019

Ustanove:
Filozofski fakultet, Rijeka


Citiraj ovu publikaciju:

Uzelac, Vinka; Pejčić, Aleksandra
Polazišta i pristupi u opismenjavanju odgajatelja i učitelja za održivi razvoj // Zgodnje Opismenjevanje - Opismenjevanje od vrtca do univerze / Resman, Metod ; Medveš, Zdenko (ur.).
Kranjska Gora: Zveza družtev pedagoških delavcev Slovenije, 2005. str. 215.-222. (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
Uzelac, V. & Pejčić, A. (2005) Polazišta i pristupi u opismenjavanju odgajatelja i učitelja za održivi razvoj. U: Resman, M. & Medveš, Z. (ur.)Zgodnje Opismenjevanje - Opismenjevanje od vrtca do univerze.
@article{article, author = {Uzelac, Vinka and Pej\v{c}i\'{c}, Aleksandra}, year = {2005}, pages = {215.-222.}, keywords = {okoli\v{s}, odr\v{z}ivi razvoj, opismenjivanje za odr\v{z}ivi razvoj, odgojno-obrazovni djelatnici, odgajatelji pred\v{s}kolske djece, u\v{c}itelji razredne nastave, inicijalno i permanentno opismenjivanje za okoli\v{s}/odr\v{z}ivi razvoj}, title = {Polazi\v{s}ta i pristupi u opismenjavanju odgajatelja i u\v{c}itelja za odr\v{z}ivi razvoj}, keyword = {okoli\v{s}, odr\v{z}ivi razvoj, opismenjivanje za odr\v{z}ivi razvoj, odgojno-obrazovni djelatnici, odgajatelji pred\v{s}kolske djece, u\v{c}itelji razredne nastave, inicijalno i permanentno opismenjivanje za okoli\v{s}/odr\v{z}ivi razvoj}, publisher = {Zveza dru\v{z}tev pedago\v{s}kih delavcev Slovenije}, publisherplace = {Kranjska Gora, Slovenija} }
@article{article, author = {Uzelac, Vinka and Pej\v{c}i\'{c}, Aleksandra}, year = {2005}, pages = {215.-222.}, keywords = {environment, sustainable development, acquiring literacy for sustainable develoment, educational participants, preschool teachers, early primary school teachers, initial and permanent acquiring literacy for environment / sustainable development}, title = {STARTING POINTS AND APPROACHES IN ACQUIRING PRESCHOOL AND EARLY PRIMARY SCHOOL TEACHERS' LITERACY FOR SUSTAINABLE DEVELOPMENT}, keyword = {environment, sustainable development, acquiring literacy for sustainable develoment, educational participants, preschool teachers, early primary school teachers, initial and permanent acquiring literacy for environment / sustainable development}, publisher = {Zveza dru\v{z}tev pedago\v{s}kih delavcev Slovenije}, publisherplace = {Kranjska Gora, Slovenija} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font