Pregled bibliografske jedinice broj: 209943
Polazišta i pristupi u opismenjavanju odgajatelja i učitelja za održivi razvoj
Polazišta i pristupi u opismenjavanju odgajatelja i učitelja za održivi razvoj // Zgodnje Opismenjevanje - Opismenjevanje od vrtca do univerze / Resman, Metod ; Medveš, Zdenko (ur.).
Kranjska Gora: Zveza družtev pedagoških delavcev Slovenije, 2005. str. 215.-222. (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 209943 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Polazišta i pristupi u opismenjavanju odgajatelja i učitelja za održivi razvoj
(STARTING POINTS AND APPROACHES IN ACQUIRING PRESCHOOL AND EARLY PRIMARY SCHOOL TEACHERS' LITERACY FOR SUSTAINABLE DEVELOPMENT)
Autori
Uzelac, Vinka ; Pejčić, Aleksandra
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Zgodnje Opismenjevanje - Opismenjevanje od vrtca do univerze
/ Resman, Metod ; Medveš, Zdenko - Kranjska Gora : Zveza družtev pedagoških delavcev Slovenije, 2005, 215.-222.
Skup
Zgodnje Opismenjevanje - Opismenjevanje od vrtca do univerze
Mjesto i datum
Kranjska Gora, Slovenija, 01.04.2005. - 02.04.2005
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
okoliš; održivi razvoj; opismenjivanje za održivi razvoj; odgojno-obrazovni djelatnici; odgajatelji predškolske djece; učitelji razredne nastave; inicijalno i permanentno opismenjivanje za okoliš/održivi razvoj
(environment; sustainable development; acquiring literacy for sustainable develoment; educational participants; preschool teachers; early primary school teachers; initial and permanent acquiring literacy for environment / sustainable development)
Sažetak
Rad je nastao u okviru znanstvenoistraživačkog projekta « ; Daljnje obrazovanje odgajatelja i učitelja za okoliš» ; , odobrenog od Ministarstva znanosti i tehnologije Republike Hrvatske 2002. godine. U radu se nastoje identificirati polazišta i pristupi u području obrazovanja za okoliš/održivi razvoj na jednom specifičnom području - profesionalnom razvoju predškolskih odgajatelja. Identificirana su mnogobrojna polazišta i pristupi, odnosno izazovi inicijalnom i permanentnom obrazovanju predškolskih odgajatelja za okoliš/održivi razvoj. Oba procesa ukazuju na modele koji promiču inovativni pristup u njihovu obrazovanju. Naime, nove modele obrazovanja za okoliš karakterizira inovativna fleksibilnost. U novim modelima, obrazovanje za okoliš koji se temelje na aktivnoj poziciji odgojno-obrazovnih djelatnika, kao subjekta sve više dobiva na važnosti. Širenje tih ili sličnih modela ovisi i o drugim polazištima i pristupima. Budućnost će pokazati u kojoj će mjeri pojedina polazišta i pristupi obrazovanju odgajatelja za okoliš/održivi razvoj biti šire prihvaćeni.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija