Pregled bibliografske jedinice broj: 209649
Upravljanje znanjem u hotelima
Upravljanje znanjem u hotelima // Tourism and hospitality management, 11. (2005), 1.; 373.-381. (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
CROSBI ID: 209649 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Upravljanje znanjem u hotelima
(Knowledge management in hotels)
Autori
Črnjar, Kristina
Izvornik
Tourism and hospitality management (1330-7533) 11.
(2005), 1.;
373.-381.
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni
Ključne riječi
upravljanje znanjem; hoteli; hotelska industrija; ljudski kapital
Sažetak
U cilju povećanja ukupne produktivnost u hotelskoj industriji nužno je povećati individualnu produktivnost rada zaposlenika. Znanje zaposlenika u hotelskoj industriji postaje preduvjet stvaranju kvalitete usluge, zadovoljnog gosta i konkurentske prednost na tržištu. Upravljanje znanjem, koncept prihvaćen u mnogim industrijama, u hotelima je zanemaren i djelomično proveden.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Projekti:
0116001
Ustanove:
Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Opatija
Citiraj ovu publikaciju:
Časopis indeksira:
- EconLit