Pregled bibliografske jedinice broj: 207726
Unapređenje prodaje u trgovačkom društvu Arabella
Unapređenje prodaje u trgovačkom društvu Arabella // Osvajanje ciljnog tržišta / Grbac, Bruno (ur.).
Rijeka: Sveučilište u Rijeci, 2005. str. 297-298
CROSBI ID: 207726 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Unapređenje prodaje u trgovačkom društvu Arabella
(Sales promotion in company Arabella)
Autori
Lončarić, Dina
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, stručni
Knjiga
Osvajanje ciljnog tržišta
Urednik/ci
Grbac, Bruno
Izdavač
Sveučilište u Rijeci
Grad
Rijeka
Godina
2005
Raspon stranica
297-298
ISBN
953-6148-44-7
Ključne riječi
unapređenje prodaje, ulaganja, promocija
(sales promotion, investment, promotion)
Sažetak
Kada tvrtke razmišljaju o promociji često se ograničavaju na oglašavanje. Kada je proizvod već dovoljno dugo na tržištu jedna od metoda za podsjećanje na proizvod su akcije na prodajnim mjestima, odnosno unapređenje prodaje. Zadatak je osmislite najefikasnije unapređenje prodaje za Arabellu.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA