Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 207718

Politika promocije tvrtke All for households


Paliaga, Marko
Politika promocije tvrtke All for households, 2005. (ostalo).


CROSBI ID: 207718 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Politika promocije tvrtke All for households
(Promotion policy of company All for households)

Autori
Paliaga, Marko

Izvornik
Osvajanje ciljnog tržišta, ISBN: 953-6148-44-7

Vrsta, podvrsta
Ostale vrste radova, ostalo

Godina
2005

Ključne riječi
promocija; media plan; budžet
(promotion; media plan; budget)

Sažetak
Kod oglašavanja, tvrtke imaju više media na raspolaganju, svaki po različitoj cijeni, ali i različitom dosegu potrošača. Zadatak je izraditi media plan za tvrtku All for households.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Projekti:
0081008

Ustanove:
Ekonomski fakultet, Rijeka


Citiraj ovu publikaciju:

Paliaga, Marko
Politika promocije tvrtke All for households, 2005. (ostalo).
Paliaga, M. (2005) Politika promocije tvrtke All for households. Osvajanje ciljnog tržišta, ISBN: 953-6148-44-7. Ostalo.
@unknown{unknown, author = {Paliaga, Marko}, year = {2005}, keywords = {promocija, media plan, bud\v{z}et}, title = {Politika promocije tvrtke All for households}, keyword = {promocija, media plan, bud\v{z}et} }
@unknown{unknown, author = {Paliaga, Marko}, year = {2005}, keywords = {promotion, media plan, budget}, title = {Promotion policy of company All for households}, keyword = {promotion, media plan, budget} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font