Pregled bibliografske jedinice broj: 207341
Analiza frekvencije srca pri kružnom treningu rada
Analiza frekvencije srca pri kružnom treningu rada // 10. Ljetne škole pedagoga fizičke kulture
Poreč, Hrvatska, 2001. str. 53-54 (predavanje, nije recenziran, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 207341 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Analiza frekvencije srca pri kružnom treningu rada
(.)
Autori
Horvatin, Maja ; Tkalčić, Sonja
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
10. Ljetne škole pedagoga fizičke kulture
/ - , 2001, 53-54
Skup
10. Ljetne škole pedagoga fizičke kulture Republike Hrvatske
Mjesto i datum
Poreč, Hrvatska, 2001
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Nije recenziran
Ključne riječi
frekvencija srca; kružni trening
(hart rate; circuit training)
Sažetak
Cilj ovog rada je bio utvrditi jesmo li optimalno programirali volumen opterećenja pri kružnom treningu rada, odnosno jesmo li uspjeli frekvenciju srca podići do 190 otkucaja u minuti kao mjeru anaerobnog praga nelaktatnog tipa. Dobivene rezultate vrijednosti frekvencije srca na početku i na kraju izvođenja svakog pojedinog zadatka u sva tri kružna treninga rada obradili smo deskriptivnom statistikom. Iz dobivenih rezultata vidi se da je s povećanjem izvođenja broja zadataka u svakom od tri mjerenja došlo i do povećanja vrijednosti aritmetičkih sredina, te maksimalnih vrijednosti FS. Iako se ta povećanja nisu pokazala statistički značajna, razlike dobivene vrijednosti su opravdale naša očekivanja. Dakako da bi nam daleko vrednije rezultate dala analiza individualnih vrijednosti FS svake pojedine studentice. No u praski, na satu TZK često nemamo mogućnosti individualnog pristupa učenicama, zbog njihovog velikog broja. Stoga smo ovim radom htjeli dati primjer, kolika je vrijednost primjene elektroničkog monitora u praksi koji nam omogućava kontrolu intenziteta opterećenja u svakom trenutku, ne samo razreda u cjelini, već i svakog pojedinog učenika, te nam omogućava kontrolu toga, koliko je programirano opterećenje optimalno s obzirom na njihovu dob, sposobnosti, stupanj pripremljenosti i sl.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Kineziološki fakultet, Zagreb