Pregled bibliografske jedinice broj: 206705
Promotional Strategy of Media Organizations: Case of Electronic Media in Bosnia and Herzegovina
Promotional Strategy of Media Organizations: Case of Electronic Media in Bosnia and Herzegovina // 5th International Conference: Enterprise in Transition / Reić, Zlatan (ur.).
Split: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Splitu, 2003. str. 352-354 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 206705 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Promotional Strategy of Media Organizations: Case of Electronic Media in Bosnia and Herzegovina
Autori
Čičić, Muris ; Brkić, Nenad ; Husić, Melika
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
5th International Conference: Enterprise in Transition
/ Reić, Zlatan - Split : Ekonomski fakultet Sveučilišta u Splitu, 2003, 352-354
Skup
Fifth International Conference "Enterprise in Transition"
Mjesto i datum
Split, Hrvatska, 22.05.2003. - 24.05.2003
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
Promotion; Strategy; Media Organizations; Electronic Media
Sažetak
X
Izvorni jezik
Engleski
Znanstvena područja
Ekonomija