Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 203906

Business intelligence u funkciji ostvarenja konkurentnosti turističkih poduzeća


Stipanović, Christian
Business intelligence u funkciji ostvarenja konkurentnosti turističkih poduzeća // Tourism and hospitality management, 11 (2005), 2; 111-121 (podatak o recenziji nije dostupan, pregledni rad, znanstveni)


CROSBI ID: 203906 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Business intelligence u funkciji ostvarenja konkurentnosti turističkih poduzeća
(Business intelligence in making tourism enterprises competitive)

Autori
Stipanović, Christian

Izvornik
Tourism and hospitality management (1330-7533) 11 (2005), 2; 111-121

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, pregledni rad, znanstveni

Ključne riječi
konkurentnost; razvojna strategija; turistička poduzeća; business intelligence
(competitiveness; tourism entreprise; development strategy; business intelligence)

Sažetak
Turistička poduzeća u dinamičkom procesu ostvarenja konkurentnosti moraju valorizirati nove inpute (znanje, intelektualni kapital) u generiranju prednosti (brzina, kvaliteta, cijena). Presudno je implementirati novu poslovnu filozofiju temeljenu na reinžinjeringu uz poticanje inovativnosti i inteklektualnog kapitala kao ključne resurse i primjenu benchmarkinga i business intelligence. Business Intelligence predstavlja sveukupnost informacijske, spoznajne i akcijske osposobljenosti poduzeća kao temelj upravljanja promjenama i izgradnje konkurentnosti. Temelji na zaštiti vlastitih podataka i prikupljanju tuđih podataka kao podloga kreiranju izvjesnica za proces poslovnog odlučivanja. Hrvatska turistička poduzeća još nisu prepoznala važnost business intelligence

Izvorni jezik
Hrvatski, engleski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Projekti:
0116003

Ustanove:
Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Opatija

Profili:

Avatar Url Christian Stipanović (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Stipanović, Christian
Business intelligence u funkciji ostvarenja konkurentnosti turističkih poduzeća // Tourism and hospitality management, 11 (2005), 2; 111-121 (podatak o recenziji nije dostupan, pregledni rad, znanstveni)
Stipanović, C. (2005) Business intelligence u funkciji ostvarenja konkurentnosti turističkih poduzeća. Tourism and hospitality management, 11 (2), 111-121.
@article{article, author = {Stipanovi\'{c}, Christian}, year = {2005}, pages = {111-121}, keywords = {konkurentnost, razvojna strategija, turisti\v{c}ka poduze\'{c}a, business intelligence}, journal = {Tourism and hospitality management}, volume = {11}, number = {2}, issn = {1330-7533}, title = {Business intelligence u funkciji ostvarenja konkurentnosti turisti\v{c}kih poduze\'{c}a}, keyword = {konkurentnost, razvojna strategija, turisti\v{c}ka poduze\'{c}a, business intelligence} }
@article{article, author = {Stipanovi\'{c}, Christian}, year = {2005}, pages = {111-121}, keywords = {competitiveness, tourism entreprise, development strategy, business intelligence}, journal = {Tourism and hospitality management}, volume = {11}, number = {2}, issn = {1330-7533}, title = {Business intelligence in making tourism enterprises competitive}, keyword = {competitiveness, tourism entreprise, development strategy, business intelligence} }

Časopis indeksira:


  • EconLit


Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::


  • Sociological Abstracts
  • Journal of Economic Literature
  • CAB International





Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font