Pregled bibliografske jedinice broj: 202918
Jezične poteškoće: kako ih prepoznati i kako djelovati
Jezične poteškoće: kako ih prepoznati i kako djelovati // Dijete, škola, obitelj : časopis za odgoj i obrazovanje djece rane školske dobi namijenjen stručnjacima i roditeljima, 15 (2005), 9-12 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, stručni)
CROSBI ID: 202918 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Jezične poteškoće: kako ih prepoznati i kako djelovati
(Language impairment: recognition and intervention)
Autori
Kuvač, Jelena
Izvornik
Dijete, škola, obitelj : časopis za odgoj i obrazovanje djece rane školske dobi namijenjen stručnjacima i roditeljima (1331-9299) 15
(2005);
9-12
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, stručni
Ključne riječi
jezične poteškoće; disleksija; digrafija; specifične teškoće učenja
(language impairment; dyslexia; dysgraphia; specific learning difficulties)
Sažetak
Danas se s razlogom sve više naglašava, pa time i upozorava na djecu s jezičnim teškoćama, na djecu s teškoćama u čitanju i pisanju i na djecu sa specifičnim teškoćama učenja, jer je prema različitim istraživanjima djece s tim teškoćama čak i do deste posto. Nepoznavanje navedenih teškoća i njihove uske povezanosti umanjuje mogućnost pravovremenoga djelovanja, ublažavanja, pa čak i sprječavanja neželjenih posljedica. Zbog toga je nužno roditelje i sve sudionike odgojno-obrazovnoga procesa (odgojitelje, učitelje) osvjestiti i senzibilizirati o važnosti djetetova jezična razvoja i navedenih poteškoća kao posljedica narušenog jezičnoga razvoja.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Filologija
POVEZANOST RADA
Projekti:
0013002
Ustanove:
Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, Zagreb
Profili:
Jelena Kuvač
(autor)