Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 202918

Jezične poteškoće: kako ih prepoznati i kako djelovati


Kuvač, Jelena
Jezične poteškoće: kako ih prepoznati i kako djelovati // Dijete, škola, obitelj : časopis za odgoj i obrazovanje djece rane školske dobi namijenjen stručnjacima i roditeljima, 15 (2005), 9-12 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, stručni)


CROSBI ID: 202918 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Jezične poteškoće: kako ih prepoznati i kako djelovati
(Language impairment: recognition and intervention)

Autori
Kuvač, Jelena

Izvornik
Dijete, škola, obitelj : časopis za odgoj i obrazovanje djece rane školske dobi namijenjen stručnjacima i roditeljima (1331-9299) 15 (2005); 9-12

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, stručni

Ključne riječi
jezične poteškoće; disleksija; digrafija; specifične teškoće učenja
(language impairment; dyslexia; dysgraphia; specific learning difficulties)

Sažetak
Danas se s razlogom sve više naglašava, pa time i upozorava na djecu s jezičnim teškoćama, na djecu s teškoćama u čitanju i pisanju i na djecu sa specifičnim teškoćama učenja, jer je prema različitim istraživanjima djece s tim teškoćama čak i do deste posto. Nepoznavanje navedenih teškoća i njihove uske povezanosti umanjuje mogućnost pravovremenoga djelovanja, ublažavanja, pa čak i sprječavanja neželjenih posljedica. Zbog toga je nužno roditelje i sve sudionike odgojno-obrazovnoga procesa (odgojitelje, učitelje) osvjestiti i senzibilizirati o važnosti djetetova jezična razvoja i navedenih poteškoća kao posljedica narušenog jezičnoga razvoja.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Filologija



POVEZANOST RADA


Projekti:
0013002

Ustanove:
Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Jelena Kuvač (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Kuvač, Jelena
Jezične poteškoće: kako ih prepoznati i kako djelovati // Dijete, škola, obitelj : časopis za odgoj i obrazovanje djece rane školske dobi namijenjen stručnjacima i roditeljima, 15 (2005), 9-12 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, stručni)
Kuvač, J. (2005) Jezične poteškoće: kako ih prepoznati i kako djelovati. Dijete, škola, obitelj : časopis za odgoj i obrazovanje djece rane školske dobi namijenjen stručnjacima i roditeljima, 15, 9-12.
@article{article, author = {Kuva\v{c}, Jelena}, year = {2005}, pages = {9-12}, keywords = {jezi\v{c}ne pote\v{s}ko\'{c}e, disleksija, digrafija, specifi\v{c}ne te\v{s}ko\'{c}e u\v{c}enja}, journal = {Dijete, \v{s}kola, obitelj : \v{c}asopis za odgoj i obrazovanje djece rane \v{s}kolske dobi namijenjen stru\v{c}njacima i roditeljima}, volume = {15}, issn = {1331-9299}, title = {Jezi\v{c}ne pote\v{s}ko\'{c}e: kako ih prepoznati i kako djelovati}, keyword = {jezi\v{c}ne pote\v{s}ko\'{c}e, disleksija, digrafija, specifi\v{c}ne te\v{s}ko\'{c}e u\v{c}enja} }
@article{article, author = {Kuva\v{c}, Jelena}, year = {2005}, pages = {9-12}, keywords = {language impairment, dyslexia, dysgraphia, specific learning difficulties}, journal = {Dijete, \v{s}kola, obitelj : \v{c}asopis za odgoj i obrazovanje djece rane \v{s}kolske dobi namijenjen stru\v{c}njacima i roditeljima}, volume = {15}, issn = {1331-9299}, title = {Language impairment: recognition and intervention}, keyword = {language impairment, dyslexia, dysgraphia, specific learning difficulties} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font