Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 201745

Prilog validaciji dva hrvatska instrumenta za mjerenje emocionalne inteligencije


Maslić Seršić, Darja; Vranić, Andrea; Tonković, Mirjana
Prilog validaciji dva hrvatska instrumenta za mjerenje emocionalne inteligencije // Suvremena psihologija, 7 (2004), 2; 231-242 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)


CROSBI ID: 201745 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Prilog validaciji dva hrvatska instrumenta za mjerenje emocionalne inteligencije
(Toward a validation of two Croatian instruments measuring emotional intelligence)

Autori
Maslić Seršić, Darja ; Vranić, Andrea ; Tonković, Mirjana

Izvornik
Suvremena psihologija (1331-9264) 7 (2004), 2; 231-242

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni

Ključne riječi
emocionalna inteligencija; akademski uspjeh; kognitivne sposobnosti
(emotional intelligence; academic achievement; cognitive abilities)

Sažetak
Cilj rada bio je istražiti neke aspekte dijagnostičke i prediktivne valjanosti dva hrvatska instrumenta za mjerenje emocionalne inteligencije: Testa analize emocija (Kulenović, 2000) i Upitnika emocionalne kompetentnosti (Takšić, 2000). U istraživanju je sudjelovalo ukupno 197 studenata četiri fakulteta zagrebačkog sveučilišta: Fakulteta strojarstva i brodogradnje, Agronomskog fakulteta, Studijskog centra za socijalni rad Pravnog fakulteta i Filozofskog fakulteta (studija psihologije). Rezultati u Testu analize emocija značajno su pozitivno povezani s dva testa rezoniranja. Ukupni rezultati u Upitniku emocionalne kompetentnosti nisu značajno povezani s klasičnim testovima inteligencije, a nije utvrđena niti značajna povezanost s rezultatima u Testu analize emocija. Rezultati nadalje pokazuju značajnu povezanost Testa analize emocija i akademskog uspjeha, čak i kada se parcijalizira utjecaj testova rezoniranja. Sukladno očekivanjima utvrđene su značajne razlike u Testu analize emocija ovisno o fakultetu, pri čemu studenti psihologije i socijalnog rada postižu više rezultate.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Psihologija



POVEZANOST RADA


Projekti:
0130406
0130485
0130425

Ustanove:
Filozofski fakultet, Zagreb


Citiraj ovu publikaciju:

Maslić Seršić, Darja; Vranić, Andrea; Tonković, Mirjana
Prilog validaciji dva hrvatska instrumenta za mjerenje emocionalne inteligencije // Suvremena psihologija, 7 (2004), 2; 231-242 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
Maslić Seršić, D., Vranić, A. & Tonković, M. (2004) Prilog validaciji dva hrvatska instrumenta za mjerenje emocionalne inteligencije. Suvremena psihologija, 7 (2), 231-242.
@article{article, author = {Masli\'{c} Ser\v{s}i\'{c}, Darja and Vrani\'{c}, Andrea and Tonkovi\'{c}, Mirjana}, year = {2004}, pages = {231-242}, keywords = {emocionalna inteligencija, akademski uspjeh, kognitivne sposobnosti}, journal = {Suvremena psihologija}, volume = {7}, number = {2}, issn = {1331-9264}, title = {Prilog validaciji dva hrvatska instrumenta za mjerenje emocionalne inteligencije}, keyword = {emocionalna inteligencija, akademski uspjeh, kognitivne sposobnosti} }
@article{article, author = {Masli\'{c} Ser\v{s}i\'{c}, Darja and Vrani\'{c}, Andrea and Tonkovi\'{c}, Mirjana}, year = {2004}, pages = {231-242}, keywords = {emotional intelligence, academic achievement, cognitive abilities}, journal = {Suvremena psihologija}, volume = {7}, number = {2}, issn = {1331-9264}, title = {Toward a validation of two Croatian instruments measuring emotional intelligence}, keyword = {emotional intelligence, academic achievement, cognitive abilities} }

Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::


  • Linguistics and Language Behavior Abstracts
  • Sociological Abstracts
  • PsycINFO





Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font