Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 200868

Kultura kao pokretačka snaga redefiniranja imidža destinacije


Jelinčić, Daniela Angelina
Kultura kao pokretačka snaga redefiniranja imidža destinacije // Acta turistica, 17 (2005), 1; 56-78 (podatak o recenziji nije dostupan, prethodno priopćenje, znanstveni)


CROSBI ID: 200868 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Kultura kao pokretačka snaga redefiniranja imidža destinacije
(Culture perceived as a stimulating force for the creation of a destination image)

Autori
Jelinčić, Daniela Angelina

Izvornik
Acta turistica (0353-4316) 17 (2005), 1; 56-78

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, prethodno priopćenje, znanstveni

Ključne riječi
kultura; turizam; kulturni turizam; tržišne niše; Istra
(culture; tourism; cultural tourism; niche markets; Istria)

Sažetak
Kultura se smatra izuzetno važnim resursom istarskog turizma osobito u smislu uključivanja destinacija u unutrašnjosti u kulturno-turističke programe. Promjena u strukturi gostiju/posjetitelja jedan je od prioriteta istarskog turizma budući da Istra želi stvarati vlastiti imidž kao Regija kulture kako bi bila kompetitivna na europskoj turističkoj pozornici. Istraživanje koje je izvšeno u Istri potvrdilo je da se svako kulturno-turističko planiranje izvodi na eklektički način, bez sustavnog pristupa. Planirano je osnivanje Istarske kulturne agencije (IKA) koja bi bila središnji koordinator kulturno-turističkih programa. Turističke niše zasigurno imaju veliki potencijal, uzimajući u obzir stalni porast segmentacije tržišta. Kulturni turizam kao jedan od najbrže rastućih oblika turizma može igrati daleko značajniju ulogu u budućem razvoju turizma i na taj način pomoći redefiniranju turističke destinacije.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija, Etnologija i antropologija



POVEZANOST RADA


Projekti:
0017003

Ustanove:
Institut za razvoj i međunarodne odnose

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

Pristup cjelovitom tekstu rada

Citiraj ovu publikaciju:

Jelinčić, Daniela Angelina
Kultura kao pokretačka snaga redefiniranja imidža destinacije // Acta turistica, 17 (2005), 1; 56-78 (podatak o recenziji nije dostupan, prethodno priopćenje, znanstveni)
Jelinčić, D. (2005) Kultura kao pokretačka snaga redefiniranja imidža destinacije. Acta turistica, 17 (1), 56-78.
@article{article, author = {Jelin\v{c}i\'{c}, Daniela Angelina}, year = {2005}, pages = {56-78}, keywords = {kultura, turizam, kulturni turizam, tr\v{z}i\v{s}ne ni\v{s}e, Istra}, journal = {Acta turistica}, volume = {17}, number = {1}, issn = {0353-4316}, title = {Kultura kao pokreta\v{c}ka snaga redefiniranja imid\v{z}a destinacije}, keyword = {kultura, turizam, kulturni turizam, tr\v{z}i\v{s}ne ni\v{s}e, Istra} }
@article{article, author = {Jelin\v{c}i\'{c}, Daniela Angelina}, year = {2005}, pages = {56-78}, keywords = {culture, tourism, cultural tourism, niche markets, Istria}, journal = {Acta turistica}, volume = {17}, number = {1}, issn = {0353-4316}, title = {Culture perceived as a stimulating force for the creation of a destination image}, keyword = {culture, tourism, cultural tourism, niche markets, Istria} }

Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::


  • C.A.B. INTERNATIONAL
  • LORETO Thesaurus





Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font