Pregled bibliografske jedinice broj: 200636
Nastavnikov utjecaj na učenikovo školsko postignuće
Nastavnikov utjecaj na učenikovo školsko postignuće // Napredak (Zagreb), 141 (2000), 1; 54-65 (podatak o recenziji nije dostupan, prethodno priopćenje, znanstveni)
CROSBI ID: 200636 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Nastavnikov utjecaj na učenikovo školsko postignuće
(The impact of a theacher on student´s success)
Autori
Bilić, Vesna
Izvornik
Napredak (Zagreb) (1330-0059) 141
(2000), 1;
54-65
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, prethodno priopćenje, znanstveni
Ključne riječi
nastavnik; učeničko postignuće; škola
(theacher; student´s success; school)
Sažetak
U teorijskom dijelu izdvojene su neke nastavnikove relevantne osobine, isticane u školskoj praksi, a koje utječu na učenikovo školsko postignuće.U našem istraživanu, provedenom u srednjim školama zagrebačke regije, u kojem je sudjelovalo 275 učenika, istaknute su slijedeće nastavnikove osobine utjecajne na školsko postignuće učenika:1) dobro poznavanje predmeta koji se predaje, 2) umijeće da zainteresira učenike, 3) razumijevanje učenikovih problema, 4) objektivnost u vrednovanju rezultata 5) isticanje značenja predmeta za život, 6) djelovanje osobnim primjerom. Svima kojima je stalo da u školama bude manje neuspjeha uvažit će poruke učenika iz ovog istraživanja.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija